7 mdr passes eller med i forlystelsespark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
18 svar
12 synes godt om
20. juli 2013

Tøs85

Hej.
Jeg er bare rigtig meget i tvivl om vi skal tage vores søn med i forlystelsespark i morgen eller om han passes. Han er kun 7 mdr gammel og vil jo ikke få noget ud af at komme med, men ved ikke om jeg synes det er for tidligt at han skal passes en hel dag.. Det ville være fra morgen til aften han så skulle passes af sine bedste forældre. Han blev passet sidste weekend fra kl 17 til næste morgen, men synes dette er sværere at finde ud af.. Vi ku godt tage ham med men så skal han ligge og sidde i den barnevogn hele dagen i 30 graders varme.. Åhh er i tvivl.. Kan i hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

Mettefpigen

Passes :-) og han kan sagtens passes hele dagen :-)

Anmeld

20. juli 2013

M (:

Tøs85 skriver:

Hej.
Jeg er bare rigtig meget i tvivl om vi skal tage vores søn med i forlystelsespark i morgen eller om han passes. Han er kun 7 mdr gammel og vil jo ikke få noget ud af at komme med, men ved ikke om jeg synes det er for tidligt at han skal passes en hel dag.. Det ville være fra morgen til aften han så skulle passes af sine bedste forældre. Han blev passet sidste weekend fra kl 17 til næste morgen, men synes dette er sværere at finde ud af.. Vi ku godt tage ham med men så skal han ligge og sidde i den barnevogn hele dagen i 30 graders varme.. Åhh er i tvivl.. Kan i hjælpe?

Hvis moderen med god samvittighed kan give slip og lade ham passe, så tror jeg faktisk den løsning er der bedste for jer begge! Du kan få lov at hygge dig og prøve forlystelserne (ikke bare stå nede og passe barnevogn/klapvogn) og din søn vil ikke skulle ligge og stege hele dagen, men vil i stedet kunne få en rigtig hyggedag med bedsteforældrene - og som bonus få en glad og opladt mor med fornyet energi og overskud hjem igen. 

God tur (:

Anmeld

20. juli 2013

Mother-love

Tøs85 skriver:

Hej.

Jeg vil også sige passes. Og hvis det gik godt med at få ham passet den anden dag er der jo ikke nogen grund til bekymring

Anmeld

20. juli 2013

Benjamins'mor

Da min søn var 6-7 mdr tog vi ham med. Vi var dog på familie tur med mine forældre og bedsteforældre og min bedstemor tør ikke prøve noget, så hun kiggede efter ham mens jeg så kunne prøve noget indimellem.

Men hvis ikke i har den mulighed, så ville jeg få ham passet, ellers får man ikke ret meget ud af det.

Anmeld

20. juli 2013

Rødhætte

Mettefpigen skriver:

Passes :-) og han kan sagtens passes hele dagen :-)

Enig

Anmeld

20. juli 2013

C-Dog

Vi ta'r vores datter med i zoo og bonbonland osv hun er 7 mdr og hygger sig storartet. :-D vi har tæppe med som vi breder ud på græs og så kan hun tumle lidt rundt i skyggen så det ikke bare er en hel dag i klapvogn. Jeg vil ikke ha hende passet, det er jo en familietur for både børn og voksne. Og hvis den forlystelsespark i har valgt er for voldsom til en lille en kan hygge sig og få noget ud af det ville jeg vælge en anden :-D

Anmeld

20. juli 2013

Mettefpigen

Rødhætte skriver:

Enig

Man skal have lov til at få børnene passet for at forældrene kan hygge sig uden at tænke på dem lidt

Anmeld

20. juli 2013

gokkelok

Jeg vil helt klart også få passet. Et barn på 7 mdr får intet ud af det, andet end at bive stegt i solen. Så synes jeg det er bedre, at bedsteforældrene kan hygge sig med ham 

Anmeld

20. juli 2013

Majeha

Vi skal i sommerland på tirsdag, og der får vi den lille passet. Han er godt nok lige blevet 1 år, men synes stadig, han er for lille til en hel dag afsted, især i denne varme. Nu ved jeg ikke, om I har andre børn med, men vi tager afsted for at give vores søn på 4 en hyggedag med mor og far. Så kan vi give ham al vores opmærksomhed uden hele tiden at skulle være ved lillebror og tage hensyn til hans behov.

Og mht. pasningen, så er begge vores også uden problemer blevet passet af bedsteforældre en hel dag, da de var omkring de 7 mdr. Så længe han (og I) er trygge ved dem, så sker der ikke noget ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.