Har du en tatovering med barnets navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2013

Faith

mortilto <3 skriver:

Undskyld jeg spøg men har i tæmkt hvis jers børn nu skifter navn som ældre fx jeg hedder christina men vil ha lavet det om til stina tænk hvis min mor havede mit navn på sig måtte være træls

Det kan jeg ikke se problemet i. Mine børn vil altid hedde deres oprindelige navne i min verden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

LLS

Nu venter jeg tvillinger, og deres navne skal stå på mit håndled Det er noget jeg altid ar sagt jeg skulle have, og hvis der kommer flere småfolk, så kommer dens/deres navn/navne til at stå på det andet håndled  

Anmeld

20. juli 2013

Clisolka

Nix, og jeg får det heller ikke 

Anmeld

20. juli 2013

dorthemus

UnderCover35 skriver:

Som overskriften siger; har du dit barns navn tatoveret og i så fald hvor?

Udspringer af an snak med en veninde om om mange mødre (og fædre) har det og hvor :-)

Jeg har denne på håndleddet Det er min datters kælenavn (et af dem )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Tør ikke få tattoo med navn i.. hvad nu hvis der skete noget med personen? (det værende ens barn eller ens kæreste) Så skulle man hele tiden blive mindet om det til man fik råd og mulighed for at få det ændret...

Datede en fyr hvis mor havde fået lavet med hans navn og hendes mands navn efter de havde været sammen i en 15 års tid... han endte med at være hende utro og vælge sin elskerinde fremfor hans familie (elskerinden ville intet seriøst og alligevel ville han ikke tilbage selvom hun tilgav ham) så hun fandt pengene til at få streget hans navn over i sin tattoo...

Så nej aldrig navne eller initialer på tattoos for mig

Anmeld

20. juli 2013

SjeBets

Ja jeg har begge børn, en om håndledet og en på min underarm, den ene har min søn selv tegnet til mig, elsker den fordi ingen andre vil nogen sinde få den og det er personligt.

Og om der skete noget med dem , så ville jeg altid elske dem højt og jeg vil ikke se det som noget negativt at have mine børn på min krop, det var noget helt andet med en mand der ville være mig utro eller på anden måde gøre mig ondt.

Hvis de skifter navn vil det stadig være det navn jeg gav dem med alt min kærlighed, og hvis de heller vil hedde noget andet så er det selvfølgelig op til dem,og jeg vil accepteret det lige som de må acceptere at deres orginale navne er tattoveret på min krop

Anmeld

20. juli 2013

LSM

Har ikke en tatovering med min søns navn, men skal snart have lavet denne for min søn,

Anmeld

20. juli 2013

MissMaria

UnderCover35 skriver:

Som overskriften siger; har du dit barns navn tatoveret og i så fald hvor?

Udspringer af an snak med en veninde om om mange mødre (og fædre) har det og hvor :-)

Her er min - den sidder mellem skulderbaldene ;0)

Anmeld

20. juli 2013

twinny

Ja både min mand og jeg har på armen.  

Mangler farve i blomsterne

Anmeld

20. juli 2013

dorthemus

Wampires skriver:

Tør ikke få tattoo med navn i.. hvad nu hvis der skete noget med personen? (det værende ens barn eller ens kæreste) Så skulle man hele tiden blive mindet om det til man fik råd og mulighed for at få det ændret...

Datede en fyr hvis mor havde fået lavet med hans navn og hendes mands navn efter de havde været sammen i en 15 års tid... han endte med at være hende utro og vælge sin elskerinde fremfor hans familie (elskerinden ville intet seriøst og alligevel ville han ikke tilbage selvom hun tilgav ham) så hun fandt pengene til at få streget hans navn over i sin tattoo...

Så nej aldrig navne eller initialer på tattoos for mig

Ej der er da kæmpe forskel på om man får en tattoo med dit barns navn eller en kæreste Ville heller aldrig have en tusch med en kærestes navn af samme grund som den du nævner. Mit barns navn er noget andet i den sammenhæng for uanset hvad der sker vil barnet altid være en del af mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.