Har du en tatovering med barnets navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du dit barns navn tatoveret?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.285 visninger
42 svar
13 synes godt om
19. juli 2013

UnderCover37

Som overskriften siger; har du dit barns navn tatoveret og i så fald hvor?

Udspringer af an snak med en veninde om om mange mødre (og fædre) har det og hvor :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

EnSødMor

UnderCover35 skriver:

Udspringer af an snak med en veninde om om mange mødre (og fædre) har det og hvor :-)

Ja det har jeg... På min underarm.... hendes navn og en tekst, som jeg skal bygge videre på med mine fremtidige børn... Har gjort det fordi det betyder noget for mig, og fordi jeg elsker tattoveringer... 

Anmeld

19. juli 2013

Ciss

Min mand har børnenes navne på overarmen.

Jeg har dem ikke.

Han driller mig og kalder mig kylling, fordi jeg ikke har gjort det - men jeg svarer ham jo, at værre end fødslerne kan det ikke være, at få det lavet. Og jeg er ikke skræmt fra at få en til, så det er slet ikke den slags, det drejer sig om. Jeg føler bare slet ikke behovet. Børnene er en del af mig og mit liv uanset, om jeg har deres navne synligt på kroppen. Det er ikke noget, jeg kan miste, og det er ikke noget, jeg har behov for at vise frem til andre. - Men samtidig synes jeg jo, at det er fint, at han har fået det lavet. Han ser jo på det som en kærlighedserklæring til børnene. Jeg viser så bare min kærlighed til dem på andre måder.

Anmeld

19. juli 2013

AnthonsMor

UnderCover35 skriver:

Nej - desværre ikke endnu, skal lige finde penge til det og skal lige være 100% sikker på motivet og skriften

Anmeld

19. juli 2013

tankai

UnderCover35 skriver:

Har ikke født endnu, men når jeg har, skal jeg have lavet om på min ene tatovering, som jeg har øverst på underarmen, så hendes navn kommer til at stå i den..

Det er en stjerne der mangler den sidste streg, og har altid sagt, at den mangler fordi mit liv ikke er fuldendt.. Så når hun kommer, har jeg alt, og stjernen bliver til A'et i Alex.. 

Anmeld

19. juli 2013

Camilla..

Ja, på hånden :-)

Langs lille fingeren

Anmeld

19. juli 2013

Faith

Ja jeg har mine 3 børns navne på skulderblad og ned af den ene arm.

Min mand har vores tvillingers navne på højre side af brystkassen og hans afdøde søns navn på venstre side. Nu mangler han vores yngste søns navn, men han ved endnu ikke hvor det skal være henne.

Anmeld

19. juli 2013

Krussedulle

UnderCover35 skriver:

Ja, det har jeg, men den skal laves om

Den er hjemmelavet, men vil gerne have noget stort og prangende

Har et rødt hjerte, med navn nede under..

Lidt kedelig og kun halvfærdig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2013

lycly

Jeg har ikke endnu men vil gerne have lavet denne enten på skulderbladet eller på foden Så skal mine børns navne stå på båndet

Anmeld

19. juli 2013

Krussedulle

LuLy skriver:

Jeg har ikke endnu men vil gerne have lavet denne enten på skulderbladet eller på foden Så skal mine børns navne stå på båndet

Den er vildt sød!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.