Hvordan var det for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

MMOGM

Mettefpigen skriver:

Jeg synes det var vildt lækkert :-) dejligt at komme lidt ud og ikk tænke på baby hele tiden....

Dejligt at hører at du synes det er rart, de har jeg brug for at hører hihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Loa

Jeg synes det var skønt!

Var såååå træt af at gå hjemme, og startede op på en afbrudt elevplads med 30 timer, så ingen stress om morgenen og jeg kunne hente tidligt, så det gjorde det til en god start....

Anmeld

19. juli 2013

Svenne

Min dejlige mand havde seks ugers barsel, da jeg startede på arbejde igen. Så det var en stille og rolig start, hvor jeg ikke skulle tænke på indkøring, vasketøj og aftensmad - og kun skulle tænke på at få mig selv op og af sted. Så det var lækkert!

Anmeld

19. juli 2013

Tulle28

Jeg starter også på mandag, efter næsten 1 års barsel. Pyyyh det er ikke sjovt!!

Dette er mit 2. barn, og jeg kan huske fra den store at jeg var fuldt parat til at sige mit job op og blive hjemmegående, lige indtil den første uge var overstået - så begyndte jeg at nyde at være "mig selv" igen og være ude blandt andre voksne mennesker, som ikke kun talte om mos og bleer og natteroderi. Jeg startede på nedsat tid, så vores hverdage var ikke så hektiske, som hvis man var på fuld tid, måske hjalp det også lidt.

Det skal nok gå, men det ER bare svært lige at omstille sig og ikke mindst at skulle overlade ens guldklump til nogle andre i de bedste timer på døgnet.

Anmeld

19. juli 2013

lycly

Jeg var lykkelig for at komme tilbage, og denne gang glæder jeg mig allerede til at komme tilbage selvom min søn kun er to måneder. Jeg trives ikke med at gå hjemme alene, jeg elsker mit arbejde og savner kollegerne

Anmeld

19. juli 2013

Clisolka

MMOGM skriver:

Nu skal jeg starte på arbejde på mandag, efter 11mdr. Barsel. Puuuuhaa, føler slet ikke at jeg kan komme tilbage til den der virkelighed. 

Hvordan var det for dig at starte på arbejde igen efter barsel?

Jeg syntes de første par uger var hårde - både at komme tilbage til den virkelige verden og forlade hende, nu hvor jeg havde været så lang tid sammen med hende  Men det var rart at komme ud igen 

Nu er det modsat igen - nu går jeg på barsel med lillebror, og det er virkelig mærkeligt 

Anmeld

19. juli 2013

gonefishing

MMOGM skriver:

Nu skal jeg starte på arbejde på mandag, efter 11mdr. Barsel. Puuuuhaa, føler slet ikke at jeg kan komme tilbage til den der virkelighed. 

Hvordan var det for dig at starte på arbejde igen efter barsel?

"vågner op". hvad? hvilken verden? er der en verden derude? fortæl mig endelig om den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.