Hvordan var det for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
16 svar
4 synes godt om
19. juli 2013

MMOGM

Nu skal jeg starte på arbejde på mandag, efter 11mdr. Barsel. Puuuuhaa, føler slet ikke at jeg kan komme tilbage til den der virkelighed. 

Hvordan var det for dig at starte på arbejde igen efter barsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg startede godtnok i skole, men i starten var det lidt svært for mig. Men med tiden var det rart at man også havde den "frihed", hvis man kan sige det sådan. Og det var rart at komme ud blandt andre.

Anmeld

19. juli 2013

Rockertand

MMOGM skriver:

Nu skal jeg starte på arbejde på mandag, efter 11mdr. Barsel. Puuuuhaa, føler slet ikke at jeg kan komme tilbage til den der virkelighed. 

Hvordan var det for dig at starte på arbejde igen efter barsel?

Hårdt.
Skal meget tidligt op for at vi alle 4 er klar til at komme ud ad døren allersenest kl. 7, og det er til trods for, at tøj er fundet frem, madpakker smurt osv. Vi er også sent hjemme, og al tid inden sengetid prioriteres med børnene, når de så sover, skal jeg rydde op i køkkenet, ordne vasketøj, pakke tasker, smøre madpakker, finde tøj frem og 1000 andre ting. Målet er at komme i seng inden midnat, men det er tit, det ikke lykkes.

Anmeld

19. juli 2013

..

Det er vildt hårdt, det der med ar man igen skal være afhængig af at skulle ting på faste tidspunkter. Vi skal op kl 5.45 om morgenen for at nå at aflevere og nå på job..

Anmeld

19. juli 2013

Mettefpigen

Jeg synes det var vildt lækkert :-) dejligt at komme lidt ud og ikk tænke på baby hele tiden....

Anmeld

19. juli 2013

Missy89

Jeg startede i skole men det var godt nok dejligt! Hun vågner alligevel tidligt så det var intet problem. Lektier osv var også fint. Alt i alt godt at komme igang og ingen nederen ting omkring dét.

Anmeld

19. juli 2013

SjeBets

Med den første var det lidt sært, hun var også kun 6 mdr, det var hvad man fik dengang.  anden gang glædet jeg mig som en gal til at komme igang. han var 7 mdr- det var eget valg at jeg gjorde det på¨den måde.  Jeg duer ikke til at være på barsel, ikke når ungerne ikek er så afhængig af en som i starten.

Anmeld

19. juli 2013

MMOGM

Benjamins'mor skriver:

Jeg startede godtnok i skole, men i starten var det lidt svært for mig. Men med tiden var det rart at man også havde den "frihed", hvis man kan sige det sådan. Og det var rart at komme ud blandt andre.

Dejligt at hører at det med tiden blev okay 

Anmeld

19. juli 2013

MMOGM

Rockertand skriver:

Hårdt.
Skal meget tidligt op for at vi alle 4 er klar til at komme ud ad døren allersenest kl. 7, og det er til trods for, at tøj er fundet frem, madpakker smurt osv. Vi er også sent hjemme, og al tid inden sengetid prioriteres med børnene, når de så sover, skal jeg rydde op i køkkenet, ordne vasketøj, pakke tasker, smøre madpakker, finde tøj frem og 1000 andre ting. Målet er at komme i seng inden midnat, men det er tit, det ikke lykkes.

Puha, frygter de der stressede morgener 

Anmeld

19. juli 2013

MMOGM

Macrolf skriver:

Det er vildt hårdt, det der med ar man igen skal være afhængig af at skulle ting på faste tidspunkter. Vi skal op kl 5.45 om morgenen for at nå at aflevere og nå på job..

Puha det var godt nok tidligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.