nogen bank genier??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

..

DianaRJS skriver:

kan desværre kun sætte den til at gøre det hver månede derinde fra og skal jo kun gære hver 3 månede, hver månede får de hver 400 kr på deres konto, og så plejer jeg når jeg får børnepenge at sætte yderligere 1000kr over

Hvilken bank har du?

Man kan normakt altid lave faste overførsler som fortsætter uendeligt, evt skulle du bede din bank om hjælp til at få det lavet. Undskyld men nægter at tro på at de ikke kan finde ud af at hjælpe dig med at få lavet en fast overførsel d. 20 hver 3. Måned :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

DianaRJS

Macrolf skriver:

Hvilken bank har du?

Man kan normakt altid lave faste overførsler som fortsætter uendeligt, evt skulle du bede din bank om hjælp til at få det lavet. Undskyld men nægter at tro på at de ikke kan finde ud af at hjælpe dig med at få lavet en fast overførsel d. 20 hver 3. Måned :-)

da jeg snakkede med min rådgiver sidst sagde hun bare at det kunne de ikke....

men ja hva ved jeg  jeg kan knap nok finde ud af netbank, så det har nok også en del at sige

Anmeld

19. juli 2013

Lullaby

da jeg snakkede med min rådgiver sidst sagde hun bare at det kunne de ikke....

men ja hva ved jeg  jeg kan knap nok finde ud af netbank, så det har nok også en del at sige

Hvilken bank?

Anmeld

19. juli 2013

SjeBets

er det en normal børneopsparing du har ?

vores der må jeg kun overføre 3600 pr år. troede faktisk det var gældene overalt, og hvis du overfører 1000 kr hver gang der er børnepenge plus 400 pr mdr er det noget mere.  Så vil jeg da overveje at skifte bank for at kunne give mine unger mulighed for mere på deres kontoer  kunne være rart ikke at være bundet af de 3600

Anmeld

19. juli 2013

DianaRJS

SjeBets skriver:

er det en normal børneopsparing du har ?

vores der må jeg kun overføre 3600 pr år. troede faktisk det var gældene overalt, og hvis du overfører 1000 kr hver gang der er børnepenge plus 400 pr mdr er det noget mere.  Så vil jeg da overveje at skifte bank for at kunne give mine unger mulighed for mere på deres kontoer  kunne være rart ikke at være bundet af de 3600

er ikke en normal børne opsparing nej

de et er 2 kontoer der er lavet som opsparingskontoer på min egen konto var den bedste løsning når jeg havde råd til det så derfor er det lavet på den måde

Anmeld

19. juli 2013

gonefishing

DianaRJS skriver:

ja har jeg og der er intet

men tænker måske lidt, jeg fim en ussæl løn d. 1 fordi mit fradrag ikke blev brugt, så måske det har noget med det at gøre? ej aner det ikke er helt tabt

Ja fradrag kommer ud nu

Anmeld

19. juli 2013

SjeBets

DianaRJS skriver:

er ikke en normal børne opsparing nej

de et er 2 kontoer der er lavet som opsparingskontoer på min egen konto var den bedste løsning når jeg havde råd til det så derfor er det lavet på den måde

Ok... synes også lige at jeg blev snydt i min bank hvis det nu var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.