nogen bank genier??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
16 svar
6 synes godt om
19. juli 2013

DianaRJS

jeg plejer hver gang d. 20, når jeg får børnepenge gå på netbank og overføre ekstra børnepenge til ungernes kontoer da min bank åbenbart ikke har iQ nok til at det bliver gjort automatisk

men denne her gang opdagede jeg så en ekstra indkomst? Den er gået ind d. 11 men tjekker mere eller mindre aldrig min konto, da det hele normalt køre automatisk, men den ekstra indkomst hedder SKAT-IC, DR S-LØN. og hvad undskyld HELVEDE er det?

har aldrig set det før, og da jeg prøvede at google det blev jeg bare mere dum end klog

nogen andre der har prøvet det, og som har fundet ud af hvad det er måske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Tip!

Jeg fik det sidste måned, troede faktisk det var ekstra udbetaling fra mit arbejde?! Det var det så ikke.. 

Har du tjekket e-boks? 

Anmeld

19. juli 2013

Jupiter

Det er nok off topic, men den overførsel du selv laver manuelt til ungernes konti hver gang - den kan du via netbank gøre automatisk. Det behøver banken ikke gøre for dig 

Anmeld

19. juli 2013

Rockertand

DianaRJS skriver:

jeg plejer hver gang d. 20, når jeg får børnepenge gå på netbank og overføre ekstra børnepenge til ungernes kontoer da min bank åbenbart ikke har iQ nok til at det bliver gjort automatisk

men denne her gang opdagede jeg så en ekstra indkomst? Den er gået ind d. 11 men tjekker mere eller mindre aldrig min konto, da det hele normalt køre automatisk, men den ekstra indkomst hedder SKAT-IC, DR S-LØN. og hvad undskyld HELVEDE er det?

har aldrig set det før, og da jeg prøvede at google det blev jeg bare mere dum end klog

Spørg Xolia, hun sidder i Udb-DK.

Anmeld

19. juli 2013

tankai

DianaRJS skriver:

Det noget med, hvis skat har tilbageholdt for meget af din løn, så vidt jeg ved.. 

Skat-IC er et indrivelsescenter.. 

(Er dog slet ikke sikker på, om det er rigtigt, men det mener jeg at havde hørt)

Anmeld

19. juli 2013

DianaRJS

Twinkle little star skriver:

Jeg fik det sidste måned, troede faktisk det var ekstra udbetaling fra mit arbejde?! Det var det så ikke.. 

Har du tjekket e-boks? 

ja har jeg og der er intet

men tænker måske lidt, jeg fim en ussæl løn d. 1 fordi mit fradrag ikke blev brugt, så måske det har noget med det at gøre? ej aner det ikke er helt tabt

Anmeld

19. juli 2013

DianaRJS

tankai skriver:

Det noget med, hvis skat har tilbageholdt for meget af din løn, så vidt jeg ved.. 

Skat-IC er et indrivelsescenter.. 

(Er dog slet ikke sikker på, om det er rigtigt, men det mener jeg at havde hørt)

mit fradrag blev ikke brugt i min sidste løn, kan det måske have noget med det at gøre?

det var en fejl inde ved dem, der åbenbart sker hvergang jeg skifter indkomst

Anmeld

19. juli 2013

DianaRJS

Jupiter skriver:

Det er nok off topic, men den overførsel du selv laver manuelt til ungernes konti hver gang - den kan du via netbank gøre automatisk. Det behøver banken ikke gøre for dig 

kan desværre kun sætte den til at gøre det hver månede derinde fra og skal jo kun gære hver 3 månede, hver månede får de hver 400 kr på deres konto, og så plejer jeg når jeg får børnepenge at sætte yderligere 1000kr over

Anmeld

19. juli 2013

Jupiter

DianaRJS skriver:

kan desværre kun sætte den til at gøre det hver månede derinde fra og skal jo kun gære hver 3 månede, hver månede får de hver 400 kr på deres konto, og så plejer jeg når jeg får børnepenge at sætte yderligere 1000kr over

Det lyder bare mærkeligt at du ikke har mulighed for at vælge kvartalsvis overførsel - det kan alle jeg kender, og det er jo mange forskellige banker 

Anmeld

19. juli 2013

DianaRJS

Jupiter skriver:

Det lyder bare mærkeligt at du ikke har mulighed for at vælge kvartalsvis overførsel - det kan alle jeg kender, og det er jo mange forskellige banker 

ja lyder da underligt hvis alle andre kan...

men der står kun pr månede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.