Mor er stolt - pottetræning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2013

L&V

Chili skriver:

Ej hvor vildt!

Kunne være man skulle prøve det så

Hvordan kan man aldrig bruge ble?

Tja det er jo en unaturlig ting med ble.. Det der med at skide og spise samme sted er vi slet ik indrettet til.. Ka ik huske hva det hedder men det har et begrebs navn. måske du ka google det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

Chili

Månsson skriver:

Tja det er jo en unaturlig ting med ble.. Det der med at skide og spise samme sted er vi slet ik indrettet til.. Ka ik huske hva det hedder men det har et begrebs navn. måske du ka google det

Det må jeg prøve

Jeg troede bare man skulle vente til barnet selv blev opmærksom på det dernede, men det virker måske bare at begynde på potten tidligt? Eller hvordan har du/din omgangskreds gjort ?

Anmeld

20. juli 2013

L&V

Chili skriver:

Det må jeg prøve

Jeg troede bare man skulle vente til barnet selv blev opmærksom på det dernede, men det virker måske bare at begynde på potten tidligt? Eller hvordan har du/din omgangskreds gjort ?

Det var da hun begyndte i dp hvor hun syntes det var spændende når de større kom på også syntes hun det er sjovt når vi er på toilettet så potten står ved siden af med en kasse toilet pixibøger.. De første 100gange skete der ik noget overhovedet men det var hyggeligt og sidde der også en dag sagde hun selv "tis" også tissede hun Det er ik noget hun gør fast eller skal men hun har muligheden også er det ik noget fremmet når den tid kommer.. Vi vil bare ha hende af bleen når hun starter i bhv

Anmeld

20. juli 2013

Chili

Månsson skriver:

Det var da hun begyndte i dp hvor hun syntes det var spændende når de større kom på også syntes hun det er sjovt når vi er på toilettet så potten står ved siden af med en kasse toilet pixibøger.. De første 100gange skete der ik noget overhovedet men det var hyggeligt og sidde der også en dag sagde hun selv "tis" også tissede hun Det er ik noget hun gør fast eller skal men hun har muligheden også er det ik noget fremmet når den tid kommer.. Vi vil bare ha hende af bleen når hun starter i bhv

Hvor gammel er hun?

Ser også helst min søn er blefri når han starter i bhv (han er 9 måneder)

Men jo hurtigere jo bedre, i hans tempo selvfølgelig! Men hvis han stille og roligt lære at sidde der, jo hurtigere blev han vel også interesseret?

Anmeld

20. juli 2013

L&V

Chili skriver:

Hvor gammel er hun?

Ser også helst min søn er blefri når han starter i bhv (han er 9 måneder)

Men jo hurtigere jo bedre, i hans tempo selvfølgelig! Men hvis han stille og roligt lære at sidde der, jo hurtigere blev han vel også interesseret?

Hun blive 2 til sep

Ja det tænker jeg da

Anmeld

21. juli 2013

christina92

Chili skriver:

Er hun ikke kun 9 måneder ?

Sejt alligvel vidste slet ikke man kunne starte så tidligt!

Hun er 10 mdr i morgen

Der er vel ingen anden grænser for hvor tidligt man kan starte anden end at de skal kunne sidde selv?

Anmeld

21. juli 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Her kommer lige et glædesudbrud for en mor der bare har verdens dygtigste tiger!!!

Mandag købte vi en potte, tirsdag begyndte vi at sætte tiger på den ved hvert bleskift. Onsdag tissede hun på den hver gang hun blev sat på den og her til morgen, lavede hun så stort på den!

hun har virkelig fanget ideen!

iih hvor hun bare dygtig

Anmeld

21. juli 2013

christina92

FrkZier skriver:

iih hvor hun bare dygtig

JA er bare vild imponeret

Anmeld

21. juli 2013

FrkZier

christina92 skriver:

JA er bare vild imponeret

hun er en klog lille pige

hun er godkendt til at blive min svigerdatter

Anmeld

21. juli 2013

christina92

FrkZier skriver:

hun er en klog lille pige

hun er godkendt til at blive min svigerdatter

Ja hun er vaks den lille  

Dejligt hun er godkendt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.