Mor er stolt - pottetræning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
21 svar
17 synes godt om
19. juli 2013

christina92

Her kommer lige et glædesudbrud for en mor der bare har verdens dygtigste tiger!!!

Mandag købte vi en potte, tirsdag begyndte vi at sætte tiger på den ved hvert bleskift. Onsdag tissede hun på den hver gang hun blev sat på den og her til morgen, lavede hun så stort på den!

hun har virkelig fanget ideen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

LilleChelle

Hold da op  

Hun er sku en klog lille Tiger  

Anmeld

19. juli 2013

2babygirls

christina92 skriver:

Her kommer lige et glædesudbrud for en mor der bare har verdens dygtigste tiger!!!

Mandag købte vi en potte, tirsdag begyndte vi at sætte tiger på den ved hvert bleskift. Onsdag tissede hun på den hver gang hun blev sat på den og her til morgen, lavede hun så stort på den!

Fedt!!! Vi har snakket om at gøre det samme i vores sommerferie når den store skal toilet trænes

Anmeld

20. juli 2013

Chili

christina92 skriver:

Er hun ikke kun 9 måneder ?

Sejt alligvel vidste slet ikke man kunne starte så tidligt!

Anmeld

20. juli 2013

Kløver

Chili skriver:

Er hun ikke kun 9 måneder ?

Sejt alligvel vidste slet ikke man kunne starte så tidligt!

Tror det er forskelligt, min søn er delvist begyndt at være ok når vi prøver at vise interesse for potten, han er 2.5 mens lillesøster på 15 mdr følger med når han bliver introduceret

Til ts: synes dog det er tidligt, så er da kun dejligt din lille tiger allerede nu kan introduceres til potten

Anmeld

20. juli 2013

Chili

Maja84 skriver:

Tror det er forskelligt, min søn er delvist begyndt at være ok når vi prøver at vise interesse for potten, han er 2.5 mens lillesøster på 15 mdr følger med når han bliver introduceret

Til ts: synes dog det er tidligt, så er da kun dejligt din lille tiger allerede nu kan introduceres til potten

Jamen jeg tænker også 1,5-2,5 at det er "normalt" at begynde der

Anmeld

20. juli 2013

Kløver

Chili skriver:

Jamen jeg tænker også 1,5-2,5 at det er "normalt" at begynde der

Tror det reneger forskelligt ikke ofte jeg synes at høre om at de begynder før de 2 mest mellem 2-3.5 års alderen

Anmeld

20. juli 2013

Chili

Maja84 skriver:

Tror det reneger forskelligt ikke ofte jeg synes at høre om at de begynder før de 2 mest mellem 2-3.5 års alderen

Ja, har aldrig hørt om nogle startende det før 1 års alderen

Ville ikke tro barnet kan forstå det?

Anmeld

20. juli 2013

L&V

Chili skriver:

Ja, har aldrig hørt om nogle startende det før 1 års alderen

Ville ikke tro barnet kan forstå det?

Det forstår de fint ellers ville de ikke gøre det.. Nogle børn bruger aldrig ble..

Alle i vores omgangskreds er startet omkring 10 mdr

Anmeld

20. juli 2013

Chili

Månsson skriver:

Det forstår de fint ellers ville de ikke gøre det.. Nogle børn bruger aldrig ble..

Alle i vores omgangskreds er startet omkring 10 mdr

Ej hvor vildt!

Kunne være man skulle prøve det så

Hvordan kan man aldrig bruge ble?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.