Så er det første år allerede gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

FrkZier

Masig skriver:

Tænk sig der allerede er gået et helt år.... Idag er det vores skønne Fabians fødselsdag, og det er jo helt surrealistisk at tænke på at for et år siden lå jeg dér med en lille bitte baby på mindre end 3 kg i mine arme, og nu er han en stor dreng på 10 kg, der kan kravle og rejse sig op af alt.... Det er så vildt....

stort tillykke med ham

hvor han bare en lille charmetrold!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Masig

M (: skriver:

Næsten lige så utrolig som under graviditeten! 

Præcis...

Anmeld

19. juli 2013

Masig

FrkZier skriver:

stort tillykke med ham

hvor han bare en lille charmetrold!

Mange tak 

Anmeld

19. juli 2013

MariaKyedDK

Masig skriver:

Tænk sig der allerede er gået et helt år.... Idag er det vores skønne Fabians fødselsdag, og det er jo helt surrealistisk at tænke på at for et år siden lå jeg dér med en lille bitte baby på mindre end 3 kg i mine arme, og nu er han en stor dreng på 10 kg, der kan kravle og rejse sig op af alt.... Det er så vildt....

årh hvor er han sød stort tillykke med hans fødselsdag idag håber i får en dejlig dag sammen.... 

ja tiden flyver bare afsted.... 

Anmeld

19. juli 2013

Masig

MariaKyedDK skriver:

årh hvor er han sød stort tillykke med hans fødselsdag idag håber i får en dejlig dag sammen.... 

ja tiden flyver bare afsted.... 

Mange tak 

Ja man kan dårligt følge med jo 

Anmeld

19. juli 2013

MariaKyedDK

Masig skriver:

Mange tak 

Ja man kan dårligt følge med jo 

nej hehe, min søn skal starte i 1. klasse her til august, og jeg synes bare året i 0.klasse forsvandt før han var startet... 

tiden render bare, og det er om at nyde dem mens de er små  

Anmeld

19. juli 2013

Masig

MariaKyedDK skriver:

nej hehe, min søn skal starte i 1. klasse her til august, og jeg synes bare året i 0.klasse forsvandt før han var startet... 

tiden render bare, og det er om at nyde dem mens de er små  

Ja de bliver hurtigt store altså.... Ikke noget at sige til mange får mere end én... man kommer helt til at savne de tider med helt små børn, selvom man dengang bare glædede sig til de blev større og kunne noget mere end bare at ligge.... 

Anmeld

19. juli 2013

MariaKyedDK

Masig skriver:

Ja de bliver hurtigt store altså.... Ikke noget at sige til mange får mere end én... man kommer helt til at savne de tider med helt små børn, selvom man dengang bare glædede sig til de blev større og kunne noget mere end bare at ligge.... 

du har fuldstændig ret, jeg ville allerede have en mere da vores søn var 2 år, der gik så bare lige 3½ år før det lykkeds men nu er jeg da i uge 35 og vi venter spændt på lillesøster  

og nu har man ikke så tralvt med deres første skridt, og deres første ord, man ved det nok skal komme det hele  

Anmeld

19. juli 2013

nielsen80

Stort tillykke med ham

Anmeld

19. juli 2013

Masig

MariaKyedDK skriver:

du har fuldstændig ret, jeg ville allerede have en mere da vores søn var 2 år, der gik så bare lige 3½ år før det lykkeds men nu er jeg da i uge 35 og vi venter spændt på lillesøster  

og nu har man ikke så tralvt med deres første skridt, og deres første ord, man ved det nok skal komme det hele  

Ja og mange gange kommer alle de ting endda tidligere end ved den første 

Og tillykke med bebse i maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.