Så er det første år allerede gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
22 svar
11 synes godt om
18. juli 2013

Masig

Tænk sig der allerede er gået et helt år.... Idag er det vores skønne Fabians fødselsdag, og det er jo helt surrealistisk at tænke på at for et år siden lå jeg dér med en lille bitte baby på mindre end 3 kg i mine arme, og nu er han en stor dreng på 10 kg, der kan kravle og rejse sig op af alt.... Det er så vildt....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

M (:

Masig skriver:

Tænk sig der allerede er gået et helt år.... Idag er det vores skønne Fabians fødselsdag, og det er jo helt surrealistisk at tænke på at for et år siden lå jeg dér med en lille bitte baby på mindre end 3 kg i mine arme, og nu er han en stor dreng på 10 kg, der kan kravle og rejse sig op af alt.... Det er så vildt....

Wooow, sikke en forandring! 

Stort tillykke med din store dreng. 

Anmeld

18. juli 2013

Masig

M (: skriver:

Wooow, sikke en forandring! 

Stort tillykke med din store dreng. 

Tusind tak..  Ja der er virkelig bare sket meget på det år.... Han ændrer sig så meget hele tiden....

Anmeld

18. juli 2013

M (:

Masig skriver:

Tusind tak..  Ja der er virkelig bare sket meget på det år.... Han ændrer sig så meget hele tiden....

Det er HELT vildt så stor en forandrig!  

Er spændt på at se, hvor meget min basse ændrer sig de næste 8 måneder.. Der er allerede enkelte billeder, hvor man ikke kan se, at det er samme barn, hvordan skal det så ikke gå? 

Anmeld

18. juli 2013

Masig

Det er HELT vildt så stor en forandrig!  

Er spændt på at se, hvor meget min basse ændrer sig de næste 8 måneder.. Der er allerede enkelte billeder, hvor man ikke kan se, at det er samme barn, hvordan skal det så ikke gå? 

Hehe ja puha... Jeg oplever nogle dage at jeg synes han ser helt anderledes ud end dagen før... Det er lidt vildt altså...

Anmeld

18. juli 2013

M (:

Masig skriver:

Hehe ja puha... Jeg oplever nogle dage at jeg synes han ser helt anderledes ud end dagen før... Det er lidt vildt altså...

Det oplever vi også! Den ene dag ligner han mor, og dagen efter far.. 

Anmeld

18. juli 2013

Masig

Det oplever vi også! Den ene dag ligner han mor, og dagen efter far.. 

Ja også her.. Det er altså lidt skræmmende med den udvikling dag for dag...

Anmeld

18. juli 2013

M (:

Masig skriver:

Ja også her.. Det er altså lidt skræmmende med den udvikling dag for dag...

Også bare den hastighed hvormed de bliver større! Det er over en måned siden Hjalte havde fordoblet sin fødselsvægt, og fortsætter han kursen har han da også tredoblet ingen længe! 

Anmeld

19. juli 2013

Masig

Også bare den hastighed hvormed de bliver større! Det er over en måned siden Hjalte havde fordoblet sin fødselsvægt, og fortsætter han kursen har han da også tredoblet ingen længe! 

Ja det er bare generelt en utrolig udvikling et menneske går igennem på så kort tid altså.....

Anmeld

19. juli 2013

M (:

Masig skriver:

Ja det er bare generelt en utrolig udvikling et menneske går igennem på så kort tid altså.....

Næsten lige så utrolig som under graviditeten! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.