hjælp en lys knup i tatto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

betina23

Karla skriver:

Jeg plejer at smøre lidt creme på, og så plejer de at gå væk af sig selv. De har ikke ødelagt tatoveringerne på nogen måde jeg har sågar prøvet at lave et brændemærke der dækkede det meste af min tatovering på håndleddet. Det blev til et kæmpe grim vabel lignende sår, og hele tatoveringen "boblede" nærmest. Efter nogle måneder så den fin ud igen. Man kan kun ane et lille at på huden ved siden af tatoveringen. Så tror ikke du skal være nervøs for, om den bliver grim bare lad den forsvinde af sig selv

Okey tak for hjælpen er lidt roligere nu tænkte ville ik ha en plet i den og hvis det udviklede sig puha ( man kan vist godt høre det er min 1 hehe tog mig mange år a få)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

betina23

Wampires skriver:

mine talkknopper svier, klør og er nogen gange super følsomme så bare tøjet rører føles det som der er nogen der niver mig...

der er også kalkknopper... de svier ikke medmindre man prikker hul på boblen de er i... så er det ligesom når man laver hul på en vabel og så er der en lille hård kugle inden i...

Oki tak for hjælpen har lagt billede ind der er en mere lidt oppe den er ikl med håber bare d er en tal knop dog er der il hul i den
Og den klør ik men svir hvis man rør var nok bange for jeg ik ku tåle den og de ville gøre som mqn nu har læst sig frem til . Det min 1 tatto så er ik så klog inden for alt det der

Anmeld

18. juli 2013

heidi prettyface hansen

hej tusser selv

det ligner rigtigt meget en knub du har fået pga af sol tatto kan godt værer ømme over for meget sol plejer derfor at råde folk til at smører en lille smule solcrem på for at beskytte den lidt så sådan noget ikke sker men hvis den ikke går væk i læbet af et par dage ville jeg råde dig til lige at få det tjekket ved lægen så du er sikker på det ikke har noget med tattoen at gører for hvis du får en reaktion af farverne plejer de at komme meget kort tid efter tattoen er blevet lavet

Anmeld

18. juli 2013

Karla

betina23 skriver:

Okey tak for hjælpen er lidt roligere nu tænkte ville ik ha en plet i den og hvis det udviklede sig puha ( man kan vist godt høre det er min 1 hehe tog mig mange år a få)

Det er præcis sådan mine har set ud efter sol så smør den godt med creme indtil den er væk, og så brug lidt ekstra solcreme på den fremover

Anmeld

19. juli 2013

betina23

heidi prettyface hansen skriver:

hej tusser selv

det ligner rigtigt meget en knub du har fået pga af sol tatto kan godt værer ømme over for meget sol plejer derfor at råde folk til at smører en lille smule solcrem på for at beskytte den lidt så sådan noget ikke sker men hvis den ikke går væk i læbet af et par dage ville jeg råde dig til lige at få det tjekket ved lægen så du er sikker på det ikke har noget med tattoen at gører for hvis du får en reaktion af farverne plejer de at komme meget kort tid efter tattoen er blevet lavet

Okey tak for hjælpen
Skal nok huske at smøre

Anmeld

19. juli 2013

betina23

Karla skriver:

Det er præcis sådan mine har set ud efter sol så smør den godt med creme indtil den er væk, og så brug lidt ekstra solcreme på den fremover

Okey ja det gør jeg godt det bare var det blev helt nervøs men tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.