hjælp en lys knup i tatto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.578 visninger
15 svar
2 synes godt om
18. juli 2013

betina23

hey jeg har en lys knup i tatto som gør ondt når man rør den og lidt tid efter men ellers ikke

er det tegn på man ikke kan tåle den jeg fik den lavet i starten af febuar og der har ikke været noget før nu

håber der er noget der ved lidt mere om det ind mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kan du evt. smide et billede op?

og hvor sidder den henne? får den f.eks. direkte sollys lige nu med solskinsvejret udenfor?

kan sagtens bare være en talkknop fordi der er gået overproduktion i den pga varmen...

har selv haft en del af dem netop fordi min tattoo er sort og sidder på overarmen så i sommervarmen får den solskin og er ikke altid lige god til at huske solcremen så min hud tørrer lidt ud og så går mine talkknopper besærk og overproducerer...

Når det er en talkknop så ligner det lidt en bums men den er bare mere hvid en gul i midten...

Anmeld

18. juli 2013

Rødhætte

betina23 skriver:

hey jeg har en lys knup i tatto som gør ondt når man rør den og lidt tid efter men ellers ikke

er det tegn på man ikke kan tåle den jeg fik den lavet i starten af febuar og der har ikke været noget før nu

Tror ikke det betyder noget når det først kommer efter så lang tid. Min tatovering kan ind imellem hæve lidt op og klø (har den gjort 2 gange på 3 år). Jeg smøre lidt crem på, og så går det væk efter lidt tid. Hvis jeg var dig ville jeg se det næste døgn an, og bliver det ved så du kontakte din læge.

Anmeld

18. juli 2013

Karla

betina23 skriver:

Jeg har også oplevet at få små hvide knopper - nærmest små blærer, i mine tatoveringer. Det har været hvis de har fået for meget sol. Det gør lidt ondt, indtil der er gået hul på blæren.

Sidder din et sted, så den får sol?

Anmeld

18. juli 2013

betina23

Wampires skriver:

kan du evt. smide et billede op?

og hvor sidder den henne? får den f.eks. direkte sollys lige nu med solskinsvejret udenfor?

kan sagtens bare være en talkknop fordi der er gået overproduktion i den pga varmen...

har selv haft en del af dem netop fordi min tattoo er sort og sidder på overarmen så i sommervarmen får den solskin og er ikke altid lige god til at huske solcremen så min hud tørrer lidt ud og så går mine talkknopper besærk og overproducerer...

Når det er en talkknop så ligner det lidt en bums men den er bare mere hvid en gul i midten...

smider lige et billede ind her om lidt
er heller ikke så go til solcreme men betyder det så meget iforhold til andre steder?

talknopper de sviere da ikke gør de og er de ikke meget meget små
er ikke så klog li på det feldt men smider li et billede ind

Anmeld

18. juli 2013

betina23

Karla skriver:

Jeg har også oplevet at få små hvide knopper - nærmest små blærer, i mine tatoveringer. Det har været hvis de har fået for meget sol. Det gør lidt ondt, indtil der er gået hul på blæren.

ja det vil jeg gøre tak for hjælpen

Anmeld

18. juli 2013

betina23

Karla skriver:

det minder lidt om det jeg har men skal man selv springe den eller gør den det selv
og ædelægger den ikke tattoen min sider omme bag øret og inden i men det omme bag i der er knuppen

Anmeld

18. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
betina23 skriver:

smider lige et billede ind her om lidt
er heller ikke så go til solcreme men betyder det så meget iforhold til andre steder?

talknopper de sviere da ikke gør de og er de ikke meget meget små
er ikke så klog li på det feldt men smider li et billede ind

mine talkknopper svier, klør og er nogen gange super følsomme så bare tøjet rører føles det som der er nogen der niver mig...

der er også kalkknopper... de svier ikke medmindre man prikker hul på boblen de er i... så er det ligesom når man laver hul på en vabel og så er der en lille hård kugle inden i...

Anmeld

18. juli 2013

Karla

betina23 skriver:

det minder lidt om det jeg har men skal man selv springe den eller gør den det selv
og ædelægger den ikke tattoen min sider omme bag øret og inden i men det omme bag i der er knuppen

Jeg plejer at smøre lidt creme på, og så plejer de at gå væk af sig selv. De har ikke ødelagt tatoveringerne på nogen måde jeg har sågar prøvet at lave et brændemærke der dækkede det meste af min tatovering på håndleddet. Det blev til et kæmpe grim vabel lignende sår, og hele tatoveringen "boblede" nærmest. Efter nogle måneder så den fin ud igen. Man kan kun ane et lille at på huden ved siden af tatoveringen. Så tror ikke du skal være nervøs for, om den bliver grim bare lad den forsvinde af sig selv

Anmeld

18. juli 2013

betina23

Sys ik den ser så stor ud på billedet
Men var/er bange for det var starten på allergi
Håber bare det er en tal knup
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.