Dybt ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg føler ligesom dig.....at alle bare venter tvillinger.

Jeg har dog været gravid med tvillinger, men mistede den ene da jeg var 14 uger henne.

Er dybt taknemmelig for den dejlige dreng jeg fik, og mine øvrige 4 ældre børn....men da jeg vidste at min 5. gravititet var den sidste, tror jeg at jeg mærker savnet dybere...jeg savner nemlig min mistede tvilling så forbandet meget....også mere end jeg føler jeg har ret til.

Min store drøm var nemlig at få 6 børn, men min krop kan PGA sygdom bare ikke holde til flere graviditeter, men jeg VIL IKKE svælge i savnet, men istedet holde fast i, at jeg har været utrolig heldig, overhovedet at kunne blive gravid og ikke mindst at jeg har fået 5 helt fantastiske børn.

Lyder frygteligt

Jeg håber dog det vil lykkedes, jeg skal også pga sygdom steriliseres efter den her gravidet, når vi får de magiske streger, tror dog det har forstærket mit ønske om tvillinger, da jeg ikke får flere muligheder, for flere børn  Flot du ville dele og stå frem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Anonym trådstarter

Vil bare lige sige TAK til jer som gav jer tid til at komme med svar, som ikke dømte. Prøver lige nu, at finde ud af årsagen, til mit store ønske, for måske det kan hjælpe mig, hvem ved ?

Tak

Til jer som mener det er et luksusproblem, så tror jeg, at det er yderst få der kan sige sig fra at have en eller anden form for luksusproblem

Anmeld

20. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Vil bare lige sige TAK til jer som gav jer tid til at komme med svar, som ikke dømte. Prøver lige nu, at finde ud af årsagen, til mit store ønske, for måske det kan hjælpe mig, hvem ved ?

Tak

Til jer som mener det er et luksusproblem, så tror jeg, at det er yderst få der kan sige sig fra at have en eller anden form for luksusproblem

jeg håber du finder årsagen, så du måske kan bearbejde det lidt
Jeg har det stik modsat af dig faktisk, jeg ønsker slet ikke at få tvillinger, men sker det næste gang, så sker det, længere er den jo ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.