Dybt ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
12 svar
16 synes godt om
18. juli 2013

Anonym trådstarter

Er så flov, da jeg er dybt ulykkelig
Har altid haft et stort stort ønske for at få tvillinger, og lige nu er der bare SÅ mange der venter tvillinger, og nogle (få) som ikke ønsker det

Øv hvor er jeg ked, for lige nu, gør det bare så ondt konstant at se om alle dem som venter tvillinger, og flere og flere kommer til, kæmpe boom og er så ulykkelig over jeg ikke er en af dem, og det virker så uopnåeligt, for jeg kan intet gøre for at forøge mine chancer eller opfylde min store drøm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Har altid haft et stort stort ønske for at få tvillinger, og lige nu er der bare SÅ mange der venter tvillinger, og nogle (få) som ikke ønsker det

Øv hvor er jeg ked, for lige nu, gør det bare så ondt konstant at se om alle dem som venter tvillinger, og flere og flere kommer til, kæmpe boom og er så ulykkelig over jeg ikke er en af dem, og det virker så uopnåeligt, for jeg kan intet gøre for at forøge mine chancer eller opfylde min store drøm

undskyld... men er det ikke lidt et luksus "problem"?

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

undskyld... men er det ikke lidt et luksus "problem"?

Det kan godt være, men det fjerner da ikke mine drømme og følelser

Anmeld

18. juli 2013

Faith

Anonym skriver:

Nogen bestemt grund til at du gerne vil have tvillinger?

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Nogen bestemt grund til at du gerne vil have tvillinger?

Hvad mener du ?

Anmeld

18. juli 2013

Faith

Anonym skriver:

Hvad mener du ?

Der må være en årsag til at dit hjerte banker for at få tvillinger i stedet for en enkelt.

Det er ikke et angreb. Bare for at komme det nærmere hvorfor du er så ked af det.

Anmeld

18. juli 2013

Muhmi

Det er fint at få afløb for sine følelser og man er, om man vil det eller ej, ikke herre over sine følelser altid... Kan godt forstå dig.. Har altid ønsket mig tvillinge piger eller en pige som den første... Jeg har fået to drenge og er helt ekstremt glad for dem og ville slet ikke ønske mig andre end lige nøjagtig dem fordi de er mine vidunderlige bøller!

Men ja, jeg blev skuffet da jeg fik at vide at Silas var en dreng, det gik dog over og jeg ville ikke bytte ham for NOGET som helst i universet nu...

Følelser er ikke til at lægge låg på sådan lige, men man kan acceptere dem og leve med dem...

Vil da stadig gerne prøve at have en pige og næste gang vi prøver håber jeg da også at mit ønske bliver opfyldt, men jeg ved også at statestikkerne er imod mig og mit ønske, men vil knuselske en dreng mere og ville synes det var vidunderligt med en lille drengeflok (Totalt fodboldshold)

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Der må være en årsag til at dit hjerte banker for at få tvillinger i stedet for en enkelt.

Det er ikke et angreb. Bare for at komme det nærmere hvorfor du er så ked af det.

Tog det ikke som et angreb, forstod bare ikke hvad du mente

Jeg tror også der må være en årsag, kan dog ikke selv lige sætte fingeren på præcist hvad det er, tror det er en blanding af flere ting

Anmeld

18. juli 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Jeg føler ligesom dig.....at alle bare venter tvillinger.

Jeg har dog været gravid med tvillinger, men mistede den ene da jeg var 14 uger henne.

Er dybt taknemmelig for den dejlige dreng jeg fik, og mine øvrige 4 ældre børn....men da jeg vidste at min 5. gravititet var den sidste, tror jeg at jeg mærker savnet dybere...jeg savner nemlig min mistede tvilling så forbandet meget....også mere end jeg føler jeg har ret til.

Min store drøm var nemlig at få 6 børn, men min krop kan PGA sygdom bare ikke holde til flere graviditeter, men jeg VIL IKKE svælge i savnet, men istedet holde fast i, at jeg har været utrolig heldig, overhovedet at kunne blive gravid og ikke mindst at jeg har fået 5 helt fantastiske børn.

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det er fint at få afløb for sine følelser og man er, om man vil det eller ej, ikke herre over sine følelser altid... Kan godt forstå dig.. Har altid ønsket mig tvillinge piger eller en pige som den første... Jeg har fået to drenge og er helt ekstremt glad for dem og ville slet ikke ønske mig andre end lige nøjagtig dem fordi de er mine vidunderlige bøller!

Men ja, jeg blev skuffet da jeg fik at vide at Silas var en dreng, det gik dog over og jeg ville ikke bytte ham for NOGET som helst i universet nu...

Følelser er ikke til at lægge låg på sådan lige, men man kan acceptere dem og leve med dem...

Vil da stadig gerne prøve at have en pige og næste gang vi prøver håber jeg da også at mit ønske bliver opfyldt, men jeg ved også at statestikkerne er imod mig og mit ønske, men vil knuselske en dreng mere og ville synes det var vidunderligt med en lille drengeflok (Totalt fodboldshold)

Det er slet ikke fordi jeg ville være utilfreds med et styk bebs, og nej man styrer ikke altid sine følelser, og synes kun det gør det værre, når man ikke må have følelserne og de bliver næsten forbudte, for det kan man ikke tillade sig. For mig er ønsket lige så brændende som andre ønsker sig et barn, men nogle gange synes jeg at nogle kan være hårde, hvis man ønsker tvillinger eller ønsker flere børn selvom man har i forvejen, og hvem siger ikke at et ønske om tvillinger eller flerebørn, eller om et bestemt køn, kan være stort og fylde, og fordi nogle synes det er et luksusproblem gør det jo ikke ønsket mindre. Det betyder jo ikke jeg nødvendigvis ville være utilfreds eller andre ville blive det, hvis ønsket ikke blev opfyldt

Håber du får lov at opleve en pige næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.