Er så flov, da jeg er dybt ulykkelig
Har altid haft et stort stort ønske for at få tvillinger, og lige nu er der bare SÅ mange der venter tvillinger, og nogle (få) som ikke ønsker det
Øv hvor er jeg ked, for lige nu, gør det bare så ondt konstant at se om alle dem som venter tvillinger, og flere og flere kommer til, kæmpe boom og er så ulykkelig over jeg ikke er en af dem, og det virker så uopnåeligt, for jeg kan intet gøre for at forøge mine chancer eller opfylde min store drøm

Det er fint at få afløb for sine følelser og man er, om man vil det eller ej, ikke herre over sine følelser altid... Kan godt forstå dig.. Har altid ønsket mig tvillinge piger eller en pige som den første... Jeg har fået
to drenge
og er helt ekstremt glad for dem og ville slet ikke ønske mig andre end lige nøjagtig dem fordi de er mine vidunderlige bøller!
Men ja, jeg blev skuffet da jeg fik at vide at Silas var en dreng, det gik dog over og jeg ville ikke bytte ham for NOGET som helst i universet nu...
Følelser er ikke til at lægge låg på sådan lige, men man kan acceptere dem og leve med dem...
Vil da stadig gerne prøve at have en pige og næste gang vi prøver håber jeg da også at mit ønske bliver opfyldt, men jeg ved også at statestikkerne er imod mig og mit ønske, men vil knuselske en dreng mere og ville synes det var vidunderligt med en lille drengeflok (Totalt fodboldshold) 

Anmeld