Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

Moma

Jeg var alene i Legoland i dag med begge vores børn på hhv 9 og snart 4 år. Jeg havde ikke klapvogn med til ham (den lille) Har vi slet ikke haft til ham i år - vi har sæsonkort. Han klarer det så fint - men dejser om ude i bilen så snart vi kører hjemad. 

I kan leje en slags klapvogn i Legoland. Nogle dage er de dog udlejede allesammen. Kan ikke huske hvad de koster. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Tip!

Moma skriver:

Jeg var alene i Legoland i dag med begge vores børn på hhv 9 og snart 4 år. Jeg havde ikke klapvogn med til ham (den lille) Har vi slet ikke haft til ham i år - vi har sæsonkort. Han klarer det så fint - men dejser om ude i bilen så snart vi kører hjemad. 

I kan leje en slags klapvogn i Legoland. Nogle dage er de dog udlejede allesammen. Kan ikke huske hvad de koster. 

Hvor er jeg glade for jeres erfaringer.. 

De har sådan nogle knap så kønne vogne derned man kan leje, men så hellere have en med selv, hvis det var nødvendigt  

Anmeld

18. juli 2013

Aabye

Hvis det er så kan man ude i parken leje en trækvogn.. Det koster næsten ingen ting og er et godt alternativ til at pakke en klapvogn i bilen..

Anmeld

18. juli 2013

Tip!

Line - med 2 boblinger skriver:

Hvis det er så kan man ude i parken leje en trækvogn.. Det koster næsten ingen ting og er et godt alternativ til at pakke en klapvogn i bilen..

Jeg var inde på deres hjemme side, men der står at de ikke har trækvogne til udlejning?! hmm.. 

Anmeld

18. juli 2013

Aabye

Twinkle little star skriver:

Jeg var inde på deres hjemme side, men der står at de ikke har trækvogne til udlejning?! hmm.. 

Det kan selvfølgelig være at det er en service de ikke tilbyder i år.. Sidst jeg var derude havde de trækvogne til udlejning.. Øv hvis de ikke har det i år.. 

Anmeld

18. juli 2013

Tip!

Line - med 2 boblinger skriver:

Det kan selvfølgelig være at det er en service de ikke tilbyder i år.. Sidst jeg var derude havde de trækvogne til udlejning.. Øv hvis de ikke har det i år.. 

Ja, det ville være nemt..

Men skidt med det, vi napper en rygsæk på, så skal det nok gå  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.