Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
15 svar
1 synes godt om
18. juli 2013

Tip!

Vi skal en af de næste dage i Legoland.. 

Min søn er 4 1/2, er lidt i tvivl om hvorvidt vi skal have en klapvogn med til ham.. 

Hva har i andre med børn på den alder valgt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

spj

Vil sige det kommet lidt an på din dreng. Om hvor god han er til selv at gå.

Vi var i zoo i går og min datter på 3 gik selv (vi har så også en lillebror der har overtaget barnevognen) men min datter er rigtig god til at gå selv. Det var først da vi skulle til og hjem, at hun var træt og vi måtte bærer hende ned til bussen.

Anmeld

18. juli 2013

DianaRJS

Twinkle little star skriver:

Vi skal en af de næste dage i Legoland.. 

Min søn er 4 1/2, er lidt i tvivl om hvorvidt vi skal have en klapvogn med til ham.. 

Hva har i andre med børn på den alder valgt? 

min ældste på knap 5 nu gik selv rundt derinde sidste år, altså lige inden han blev 4 år... og samme gjorde lilelbror faktisk på 2½, vi havde godt nok klapvogn med til ham, men den brugte han egentligt slet ikke på noget tidspunkt gad han ikke

Anmeld

18. juli 2013

Tip!

DianaRJS skriver:

min ældste på knap 5 nu gik selv rundt derinde sidste år, altså lige inden han blev 4 år... og samme gjorde lilelbror faktisk på 2½, vi havde godt nok klapvogn med til ham, men den brugte han egentligt slet ikke på noget tidspunkt gad han ikke

Han har heller ingen klapvogn herhjemme, så han går/cykler altid.. Vi har dog også bil.. 

Det var mere, sårn 10 timer i en park, så kunne det være at han blev træt.. 

Der er self også 2 onkler med, som han kan komme op på skuldren af, hvis det trænger.. 

Anmeld

18. juli 2013

DianaRJS

Han har heller ingen klapvogn herhjemme, så han går/cykler altid.. Vi har dog også bil.. 

Det var mere, sårn 10 timer i en park, så kunne det være at han blev træt.. 

Der er self også 2 onkler med, som han kan komme op på skuldren af, hvis det trænger.. 

jamen tror måske der sker for meget derinde til de egentligt når at registrere de er trætte

Anmeld

18. juli 2013

Tip!

DianaRJS skriver:

jamen tror måske der sker for meget derinde til de egentligt når at registrere de er trætte

næ, det er nok ikke nødvendigt.. 

Han sover med garanti hele vejen hjem igen..

Anmeld

18. juli 2013

DianaRJS

næ, det er nok ikke nødvendigt.. 

Han sover med garanti hele vejen hjem igen..

vi nåede lige at køre ud fra parkeringpladsen og rundt om det første hjørne derinde og så sov begge 2   men lige inden vi gik ud blev de spurgt om de ikke var trætte... og næ nej var der ihvertfald ikke nogen af dem der var

Anmeld

18. juli 2013

..

Det tror jeg bestemt ikke er nødvendigt men nu har vi så også solgt både barnevogn og klapvogn for over etr siden, da han fyldte tre:-)

Anmeld

18. juli 2013

Tip!

Macrolf skriver:

Det tror jeg bestemt ikke er nødvendigt men nu har vi så også solgt både barnevogn og klapvogn for over etr siden, da han fyldte tre:-)

Jeg har heller ikke hverken barnevogn eller klapvogn.. Men ville kunne låne en til dagen  

vi tar rygsække på med alt vores ragelse i.. 

Anmeld

18. juli 2013

Tip!

DianaRJS skriver:

vi nåede lige at køre ud fra parkeringpladsen og rundt om det første hjørne derinde og så sov begge 2   men lige inden vi gik ud blev de spurgt om de ikke var trætte... og næ nej var der ihvertfald ikke nogen af dem der var

de får sig også en god lur på vejen hjem, vi har små 2 timers kørsel hjem ad  

Vi glæder os helt vildt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.