Hvilken bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

Nadia&Daniel

Albertsen92 skriver:

Nordea, det er en super bank. Meget stabil og jeg har altid været tilfreds

Samme her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

JeNoVa

tankai skriver:

Vi vil gerne skifte bank herhjemme, men kender ikke så meget til de forskellige.. En god netbank er vigtig for os..

Hvilken bank fortrækker du, og hvorfor? 

Jeg har selv skiftet fra Danske Bank til en lokal andelskasse, da de blandt andet investerer i  grøn og bæredygtig udvikling.

Du kan eventuelt hente inspiration omkring bankskift på denne Facebook-side:

https://www.facebook.com/SkiftBankDag?ref=ts&fref=ts

Anmeld

18. juli 2013

pcoramt

tankai skriver:

Holde øje? 

skulle nok forklare mig lidt bedre man skal holde øje i forhold til renter (både indtægt og udgift) og gebyr

Anmeld

19. juli 2013

Thereseh

tankai skriver:

På min nuværende netbank (arbejdernes landsbank) bliver pengene reserveret med det samme, så jeg kan se beløb til rådighed, Maks 10 minutter efter brug.. Også i weekenden 

Men så er det måske grundet den konto/kort-type du har, og stadig ikke netbanken. Så det skal du bare spørge den kommende bank om, så du får samme aftale som du har i den bank du er i nu. 

Anmeld

19. juli 2013

musse1

her har manden Nordea. var glad for den første afdeling han var i, men bestemt ikke i nr 2, men her det 3 sted hvor vi bor nu, er han rigtig godt tilfreds med dem  og hans nye rådgiver, og syns nu det er nemt med netbank, er det som bliver brugt mest her hjemme. tror hvis man skal kunne se de trækker penge med det samme skal du ha et visa electron

jeg har diba og er personligt glad for dem, bruger aldrig min personlige rådgiver, hvis jeg endelig skal noget, skriver jeg til hende via netbank, men ellers er det generalt kun netbank

Anmeld

19. juli 2013

Mimic

tankai skriver:

Vi vil gerne skifte bank herhjemme, men kender ikke så meget til de forskellige.. En god netbank er vigtig for os..

Hvilken bank fortrækker du, og hvorfor? 

vi valgte sparekassen sjælland da vi rykkede tilbage til korsør, det har vi virkelig ikke fortrudt, en lille bank der er virkelig serviceminded

Anmeld

19. juli 2013

Krussedulle

Vi har danske bank, og aldrig har jeg været så utilfreds! Jo det skulle da lige være, da vi havde spar nord!

Vi skifter til arbejdernes Landsbank til okt! dem har jeg kun hørt godt om, og deres beskrivelse på hjemmesiden er meget indbydende

Valget stod mellem arb Landsbank og Sydbank, men de andre havde bare mere at byde på

(Grunden til at vi venter til okt, er fordi vores den ældste skal starte i skole, og de første par måneder er det betalt lidt forskudt.. vil gerne kunne komme med et konkret budget til en ny bank )

Anmeld

19. juli 2013

tankai

Krussedulle skriver:

Vi har danske bank, og aldrig har jeg været så utilfreds! Jo det skulle da lige være, da vi havde spar nord!

Vi skifter til arbejdernes Landsbank til okt! dem har jeg kun hørt godt om, og deres beskrivelse på hjemmesiden er meget indbydende

Valget stod mellem arb Landsbank og Sydbank, men de andre havde bare mere at byde på

(Grunden til at vi venter til okt, er fordi vores den ældste skal starte i skole, og de første par måneder er det betalt lidt forskudt.. vil gerne kunne komme med et konkret budget til en ny bank )

Arbejdernes landsbank, er også en rigtig god bank i sig selv..Har haft den hele mit liv (altså næsten selvfølgelig), men vores rådgiver er slet ikke til at arbejde med..Aftaler der ikke bliver holdt, og så hun virkelig dårlig til at svare, trods hun lover at ringe inden hun har fri..

Anmeld

19. juli 2013

Krussedulle

tankai skriver:

Arbejdernes landsbank, er også en rigtig god bank i sig selv..Har haft den hele mit liv (altså næsten selvfølgelig), men vores rådgiver er slet ikke til at arbejde med..Aftaler der ikke bliver holdt, og så hun virkelig dårlig til at svare, trods hun lover at ringe inden hun har fri..

Ej, det er da også ret irriterende!

Anmeld

19. juli 2013

tankai

Krussedulle skriver:

Ej, det er da også ret irriterende!

Meget, tror dog vi forsøger at se, om vi kan få en anden rådgiver inden vi skifter bank, og hvis vi ikke kan det, bliver det Nordea..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.