Hvilken bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
23 svar
5 synes godt om
18. juli 2013

tankai

Vi vil gerne skifte bank herhjemme, men kender ikke så meget til de forskellige.. En god netbank er vigtig for os..

Hvilken bank fortrækker du, og hvorfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Mami_Ravn

Jeg er klart til Djurslands bank, den er lille, kundeminded og har en nem og overskuelig netbank. Derudover synes jeg det er rigtig rart altdi at kunne få et "møde" med min rådgiver i og med at det er telefonisk. Det gør det nemmere og hurtigere end hvis man skal møde op personligt. 

Anmeld

18. juli 2013

Thereseh

tankai skriver:

Vi vil gerne skifte bank herhjemme, men kender ikke så meget til de forskellige.. En god netbank er vigtig for os..

Det kommer jo så meget an på hvad ens behov er. Skal I oprette et større lån snart, har I behov for en god kassekredit, har I en formue der skal trække renter, er det vigtigt med personlig rådgivning eller er det ok med online og telefon-rådgivning...

Vi har Danske Bank. Ikke fordi de nødvendigvis er de bedste, men vi har et boliglån samt både privat og erhverv hos dem, og derfor er det en god løsning for os. De har også en super god app til smartphones. 
De har dog ikke en fast bankrådgiver (medmindre man som os har mange konti og aftaler hos dem), så du taler med flere forskellige og vil ikke nødvendigvis få et "forhold" til din bankmand. 

Min mor har DIBA. En lille bank i Næstved, med fast personlig rådgiver. Det er hun super glad for, og det passer rigtig fint til hendes behov. 

Har også hørt ok om Sydbank og Handelsbanken. 

Anmeld

18. juli 2013

Albertsen92

Nordea, det er en super bank. Meget stabil og jeg har altid været tilfreds

Anmeld

18. juli 2013

tankai

Albertsen92 skriver:

Nordea, det er en super bank. Meget stabil og jeg har altid været tilfreds

Hvordan er deres netbank? Kan man se når man har hævet penge/brugt sit kort, med det samme? 

Anmeld

18. juli 2013

Thereseh

tankai skriver:

Hvordan er deres netbank? Kan man se når man har hævet penge/brugt sit kort, med det samme? 

Det vil du aldrig kunne med garanti. Nogle butikker/webshops trækker først pengene senere end du har brugt kortet, så der kan sagtens gå 2-3 dage før du kan se det. 

Det har ikke noget med banken at gøre 

Anmeld

18. juli 2013

Albertsen92

tankai skriver:

Som regel kan du, når det er hverdage. Men når det er i weekenderne, viser den det først om mandagen.
Men sådan er det alle steder som tereseh skrev.

Jeg synes deres netbank er god og let at bruge også til mobilen.

Anmeld

18. juli 2013

pcoramt

tankai skriver:

Vi har danske bank.. vi er super glade for dem, men vil dog sige man skal holde lidt øje med dem

Anmeld

18. juli 2013

tankai

Thereseh skriver:

Det vil du aldrig kunne med garanti. Nogle butikker/webshops trækker først pengene senere end du har brugt kortet, så der kan sagtens gå 2-3 dage før du kan se det. 

Det har ikke noget med banken at gøre 

På min nuværende netbank (arbejdernes landsbank) bliver pengene reserveret med det samme, så jeg kan se beløb til rådighed, Maks 10 minutter efter brug.. Også i weekenden 

Anmeld

18. juli 2013

tankai

pcoramt skriver:

Vi har danske bank.. vi er super glade for dem, men vil dog sige man skal holde lidt øje med dem

Holde øje? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.