Siger du "mor" eller "jeg"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Siger du "mor" eller "jeg"?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.123 visninger
43 svar
72 synes godt om
18. juli 2013

Blirnokaldrigfru

Ja, hvad siger du ?

Siger du feks:
"Mor finder lige noget mad til dig"
"Vil du op til mor"
osv osv osv...

Eller:
"Jeg finder lige noget mad til dig"
"Vil du op til mig"
osv osv osv....

Jeg selv har en datter på 1 år, og siger "mor" om mig selv Hvorfor - ved jeg egentlig ikke helt Måske for at lære hende og påpege at jeg er mor?? Hvad siger i, og hvor gamle er jeres barn/børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

MyLove E

Jeg har stemt mor men ville nok helst ha haft en som hed begge dele.. For det er forskelligt:-D

Anmeld

18. juli 2013

MIWULA

Jeg siger for det meste også mor og ved ikk rigtig hvorfor andet end at det nok bare ligger naturligt for mig da min egen mor altid kun har sagt mor.  

Min søn er 2 år og 4 måneder. 

Anmeld

18. juli 2013

gonefishing

Frk P. skriver:

Ja, hvad siger du ?

Siger du feks:
"Vil du op til mor"
osv osv osv...

Eller:
"Vil du op til mig"
osv osv osv....

Jeg selv har en datter på 1 år, og siger "mor" om mig selv Hvorfor - ved jeg egentlig ikke helt Måske for at lære hende og påpege at jeg er mor?? Hvad siger i, og hvor gamle er jeres barn/børn?

Jeg siger mor. Men det er ligeså meget fordi min datter altid har synes det var sjovt at kalde mig baba og til tider barbapapa.... jeg tror det er fordi jeg er meget bleg - og især lyserød i solen, og så rimlig gravid

Men når jeg siger: "moarrrr" så kigger hun på mig med et frækt smil og siger: "BABAAAAA"

Anmeld

18. juli 2013

dpb

Frk P. skriver:

Ja, hvad siger du ?

Siger du feks:
"Vil du op til mor"
osv osv osv...

Eller:
"Vil du op til mig"
osv osv osv....

Jeg har stemt blank, da jeg mangler en svar mulighed der hedder "jeg sigger begge dele" for det er meget forskelligt... tror det kommer an på situationen Så her er det mere fifty/fifty

Qnuz

Anmeld

18. juli 2013

banana3

Frk P. skriver:

Ja, hvad siger du ?

Siger du feks:
"Vil du op til mor"
osv osv osv...

Eller:
"Vil du op til mig"
osv osv osv....

Jeg tænker at det er "alders bestemt" alt efter hvor gammelt ens barn er :-) man siger nok "skal mor gøre det" men til sin 14 årige siger man nok ikke "skal mor gøre det"

Anmeld

18. juli 2013

Kay

indtil videre siger jeg mor... det er for at min datter skal skabe genkendelse ved ordet, når hun begynder og sige mor og forstå det er mig så siger jeg, jeg og mig  

Anmeld

18. juli 2013

wamse

Jeg siger ikke mor længere i denne her sammenhæng, det er mine gamle til 

Anmeld

18. juli 2013

wamse

banana3 skriver:

Jeg tænker at det er "alders bestemt" alt efter hvor gammelt ens barn er :-) man siger nok "skal mor gøre det" men til sin 14 årige siger man nok ikke "skal mor gøre det"

Helt enig, men min yngste er 7, og til hende siger jeg det heller ikke længere 

Anmeld

18. juli 2013

gædde/gitte

nu har jeg kun hund........ men tro mig, han ved sgu godt hvem MOR er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.