brystløft - hvad gav i og hvilke indgreb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

1990h

Juliekp skriver:

Det er jeg lidt i tvivl om, da jeg er en lille "kvinde" på 47 kg, 162 cm høj og en F-skål Synes bare ikke de ser så store ud..

Men ja, mer' vil ha' mer'! 

omg hvor er det længe siden jeg har vejet i nærheden af det

kæmper med de sidste graviditet kilo + en håndfuld ekstra..vægten står bare fuldkommen stille..

jaa det kan nemt se for voldsomt ud, men det jo rigtigt svært at forstille sig når man jo ikke sådan lige kan "prøve" det..

ja det tror jeg gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Juliekp

1990h skriver:

omg hvor er det længe siden jeg har vejet i nærheden af det

kæmper med de sidste graviditet kilo + en håndfuld ekstra..vægten står bare fuldkommen stille..

jaa det kan nemt se for voldsomt ud, men det jo rigtigt svært at forstille sig når man jo ikke sådan lige kan "prøve" det..

ja det tror jeg gerne

Øv for træls med den vægt!! Det noget værre noget. Kender ikke selv problemet, men kan forestille mig at det er vildt frustrerende. 

Ja det er jo desværre ikke lige til at prøve Tror også jeg stopper for nu, ihvertfald med bryster. Har heller ikke pengene til det og vil for alt i verden ikke låne penge af banken!

Anmeld

17. juli 2013

Zelinasmor

Jeg har implantater i. Men har så fået min datter og ammet. Så har fået godkendt et brystløft og fjernelse af noget kirtelvæv. Jeg har et handicap hvor kun det ene bryst vokser. Jeg får anket arret og rundt om den ene brystvorte. Er spændt på resultatet. Lige nu kan man ikke engang se jeg har implantater i. 

Anmeld

18. juli 2013

Muffinmus

Jeg gad også få et brystløft hvis ikke det var fordi jeg ikke synes om ideen om falske bryster, om der er så er fyld i eller ej er det o ikke naturlige bryster når de er fikset
Men, ja det hænger nu noget og mangler lidt fylde. Kunne være rart de bare sad lidt højere
Jeg er lidt overrasket over at folk med F skål vil have større bryster???.
Altså, jeg er selv ret lille, 157, og min c skål er da fin,en naturlig gennemsnits str på danske bryster måske en D ville gøre sig fint til små mennesker, men bliver de større kommer de jo net til at se piv falske ud fordi de ikke passer til kroppen. Eller de fleste i hvert fald, nogle har jo bare kæmpe bryster selv om de er små
Jeg har set enkelte bryster lavet så flotte man ikke kunne se de var falske, men de fleste ser unaturligt ud når fylder bliver stor, det er lidt ærgerligt, med mindre ens formål er at ligne en playboy bunny
Men en kvindes selvtillid er ko også vigtig, så kan man ikke holde sit liv uden uden kæmpe bryster, så skal man gå efter drømmen. Så længe man kan betale sg fra den slags, så synes jeg man skal gøre det man føler for

Anmeld

18. juli 2013

Juliekp

MariaE skriver:

Jeg gad også få et brystløft hvis ikke det var fordi jeg ikke synes om ideen om falske bryster, om der er så er fyld i eller ej er det o ikke naturlige bryster når de er fikset
Men, ja det hænger nu noget og mangler lidt fylde. Kunne være rart de bare sad lidt højere
Altså, jeg er selv ret lille, 157, og min c skål er da fin,en naturlig gennemsnits str på danske bryster måske en D ville gøre sig fint til små mennesker, men bliver de større kommer de jo net til at se piv falske ud fordi de ikke passer til kroppen. Eller de fleste i hvert fald, nogle har jo bare kæmpe bryster selv om de er små
Jeg har set enkelte bryster lavet så flotte man ikke kunne se de var falske, men de fleste ser unaturligt ud når fylder bliver stor, det er lidt ærgerligt, med mindre ens formål er at ligne en playboy bunny
Men en kvindes selvtillid er ko også vigtig, så kan man ikke holde sit liv uden uden kæmpe bryster, så skal man gå efter drømmen. Så længe man kan betale sg fra den slags, så synes jeg man skal gøre det man føler for

Kan næsten fornemme at noget af det du skriver, hentyder til mig

Ja jeg er en utrolig lille og spinkel pige med STORE FALSKE bryster, men det ser ikke for voldsomt ud på nogen måde. De er rigtig flotte og ser forholdsvis naturlige ud. Mine bryster var også store før jeg blev gravid, men var utrolig grimme efter fødsel. 

Jeg havde alle pengene, ikke noget med at låne af banken eller nogen anden og havde stadig råd til at leve lækkert  

Jeg ELSKER store bryster og JA jeg vil ha' dem større, fordi jeg kan tillade mig det

Anmeld

18. juli 2013

Muffinmus

Juliekp skriver:

Kan næsten fornemme at noget af det du skriver, hentyder til mig

Ja jeg er en utrolig lille og spinkel pige med STORE FALSKE bryster, men det ser ikke for voldsomt ud på nogen måde. De er rigtig flotte og ser forholdsvis naturlige ud. Mine bryster var også store før jeg blev gravid, men var utrolig grimme efter fødsel. 

Jeg havde alle pengene, ikke noget med at låne af banken eller nogen anden og havde stadig råd til at leve lækkert  

Jeg ELSKER store bryster og JA jeg vil ha' dem større, fordi jeg kan tillade mig det

jeg mente ikke at have pengene, det har mange jo ikke, jeg mente mere bare at man kunne betale sig fra at få ens drøm til at gå i opfyldelse
Folk skal have den str bryster de vil, personligt synes jeg bare store struttende "plastik" bryster er lidt øv at se på, mens et par mindre dråbeformede " plastik" bryster kan se rigtigt flotte og naturlige ud.
Men som sagt, har man sine egne playboy bunny drømme, så er det jo sådan det er.

Anmeld

18. juli 2013

Kamulla

Jeg har fået et løft + reduktion... Var en H/I før og er en D skål nu.. Fik anker ar sjovt nok ;-) de hang meget så der var intet at gøre hvis jeg bare skulle have løft... 

Anmeld

18. juli 2013

Chili

1990h skriver:

Ja jeg kan godt se hvor det bære hen med mine bryster efter gravidtet og amning..så en dag når vi har de børn vi skal have, skal de altså laves..håber jeg beholder fylden så jeg kan nøjes med et løft og ikke inplantat.

hvad gav i for brystløft? og hvor store var jeres bryster inden,- dette er afhensyn til om i skulle have lavet anker-arret eller om i kunne nøjes med at få fjernet hud omkring vorterne?

Jeg går i samme tanker som dig

Så når jeg har fået alle de børn vi nu skal have og pengene er til det, skal jeg helt sikkert have et løft og 90% på det også ender med implantat så de kan blive flotte og fyldige igen!

Savner lidt mine "gamle" bryster

Anmeld

18. juli 2013

1990h

Juliekp skriver:

Øv for træls med den vægt!! Det noget værre noget. Kender ikke selv problemet, men kan forestille mig at det er vildt frustrerende. 

Ja det er jo desværre ikke lige til at prøve Tror også jeg stopper for nu, ihvertfald med bryster. Har heller ikke pengene til det og vil for alt i verden ikke låne penge af banken!

det så belastende

ja det forstår jeg virkelig godt..jeg vil også nødig låne til de forbrugslåns renter..må bare få sparet op

Anmeld

18. juli 2013

1990h

MariaE skriver:

kan sagtens forstå din tankegang..jeg ønsker heller ikke mine større. men bare at de sad flottere..de virkelig lange..og det svært at acceptere for mig syntes jeg

ville for alt i verden gerne have dem til at sidde pænere hvis det muligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.