Jeg gad også få et brystløft hvis ikke det var fordi jeg ikke synes om ideen om falske bryster, om der er så er fyld i eller ej er det o ikke naturlige bryster når de er fikset

Men, ja det hænger nu noget og mangler lidt fylde. Kunne være rart de bare sad lidt højere

Jeg er lidt overrasket over at folk med F skål vil have større bryster???.
Altså, jeg er selv ret lille, 157, og min c skål er da fin,en naturlig gennemsnits str på danske bryster

måske en D ville gøre sig fint til små mennesker, men bliver de større kommer de jo net til at se piv falske ud fordi de ikke passer til kroppen. Eller de fleste i hvert fald, nogle har jo bare kæmpe bryster selv om de er små

Jeg har set enkelte bryster lavet så flotte man ikke kunne se de var falske, men de fleste ser unaturligt ud når fylder bliver stor, det er lidt ærgerligt, med mindre ens formål er at ligne en playboy bunny

Men en kvindes selvtillid er ko også vigtig, så kan man ikke holde sit liv uden uden kæmpe bryster, så skal man gå efter drømmen. Så længe man kan betale sg fra den slags, så synes jeg man skal gøre det man føler for
Anmeld