brystløft - hvad gav i og hvilke indgreb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.198 visninger
25 svar
2 synes godt om
17. juli 2013

1990h

Ja jeg kan godt se hvor det bære hen med mine bryster efter gravidtet og amning..så en dag når vi har de børn vi skal have, skal de altså laves..håber jeg beholder fylden så jeg kan nøjes med et løft og ikke inplantat.

hvad gav i for brystløft? og hvor store var jeres bryster inden,- dette er afhensyn til om i skulle have lavet anker-arret eller om i kunne nøjes med at få fjernet hud omkring vorterne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Juliekp

Ja jeg kan godt se hvor det bære hen med mine bryster efter gravidtet og amning..så en dag når vi har de børn vi skal have, skal de altså laves..håber jeg beholder fylden så jeg kan nøjes med et løft og ikke inplantat.

hvad gav i for brystløft? og hvor store var jeres bryster inden,- dette er afhensyn til om i skulle have lavet anker-arret eller om i kunne nøjes med at få fjernet hud omkring vorterne?

Mine bryster hang rigtig meget efter jeg havde født og ammet, så jeg fik et stort brystløft, men fik også implantater i da det ikke ville se pænt ud uden. 

Jeg brugte en H-skål før jeg blev gravid (pæne og ingen hænge bryster) og idag har jeg en F-skål. Fik 350 ml i hver. (spørg mig ikke hvordan de er blevet mindre) 

Jeg har både fået anker arret OG omkring bryst vorten..

Jeg gav 32.000 for mine, det var et pinse tilbud der kørte.

Anmeld

17. juli 2013

1990h

Juliekp skriver:

Mine bryster hang rigtig meget efter jeg havde født og ammet, så jeg fik et stort brystløft, men fik også implantater i da det ikke ville se pænt ud uden. 

Jeg brugte en H-skål før jeg blev gravid (pæne og ingen hænge bryster) og idag har jeg en F-skål. Fik 350 ml i hver. (spørg mig ikke hvordan de er blevet mindre) 

Jeg har både fået anker arret OG omkring bryst vorten..

Jeg gav 32.000 for mine, det var et pinse tilbud der kørte.

mine er også op omkring en H, svinger lidt..så jeg skal vel også have ankerarret så..hvordan kan det være det ikke vil se pænt ud uden implantat?..

hvor fik du dem lavet og hvordan ser dit anker ar ud i dag?

Anmeld

17. juli 2013

Juliekp

1990h skriver:

mine er også op omkring en H, svinger lidt..så jeg skal vel også have ankerarret så..hvordan kan det være det ikke vil se pænt ud uden implantat?..

hvor fik du dem lavet og hvordan ser dit anker ar ud i dag?

Der var for meget hud, så implantatet skulle fylde det ud. 

Det er kun 3 mdr. siden jeg fik lavet mine, men umiddelbart ser de pæne ud. Bortset fra på venstre bryst hvor det sprang op, så det er knap så pænt, men bliver pænere og pænere.

Anmeld

17. juli 2013

1990h

Juliekp skriver:

Der var for meget hud, så implantatet skulle fylde det ud. 

Det er kun 3 mdr. siden jeg fik lavet mine, men umiddelbart ser de pæne ud. Bortset fra på venstre bryst hvor det sprang op, så det er knap så pænt, men bliver pænere og pænere.

nååår okai..

ej lyder ikke rart at det sprang op..men godt det bliver pænere og pænere.

32000 er da en okay pris når der også er implant i..hvor var det henne?

Anmeld

17. juli 2013

Juliekp

1990h skriver:

nååår okai..

ej lyder ikke rart at det sprang op..men godt det bliver pænere og pænere.

32000 er da en okay pris når der også er implant i..hvor var det henne?

Ja det er rigtig træls....

Det var et tilbud der kørte, derfor det var så "billigt". 

Fik dem lavet på en privat klinik i Vejle, Aesthetic Center, tror jeg det hedder

Anmeld

17. juli 2013

1990h

Juliekp skriver:

Ja det er rigtig træls....

Det var et tilbud der kørte, derfor det var så "billigt". 

Fik dem lavet på en privat klinik i Vejle, Aesthetic Center, tror jeg det hedder

når ja skrev du godt
l
tvivler på jeg kan nøjes med løft kun så..de godt nok store og meeget hud..gud hvor er de lange

Anmeld

17. juli 2013

Juliekp

1990h skriver:

når ja skrev du godt
l
tvivler på jeg kan nøjes med løft kun så..de godt nok store og meeget hud..gud hvor er de lange

Ja det samme var mine blevet, var så ked af dem Men nu er de bare så flotte!! Vil dog gerne have dem større.

Anmeld

17. juli 2013

1990h

Juliekp skriver:

Ja det samme var mine blevet, var så ked af dem Men nu er de bare så flotte!! Vil dog gerne have dem større.

Ja er jeg godt nok også

vil det klæ dig hvis de bliver større??
har hørt mange sige at man tit vil ha dem større..

Anmeld

17. juli 2013

Juliekp

1990h skriver:

Ja er jeg godt nok også

vil det klæ dig hvis de bliver større??
har hørt mange sige at man tit vil ha dem større..

Det er jeg lidt i tvivl om, da jeg er en lille "kvinde" på 47 kg, 162 cm høj og en F-skål Synes bare ikke de ser så store ud..

Men ja, mer' vil ha' mer'! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.