At date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

årh den periode havde jeg også... men ændrede sig heldigvis

udover det med date hjemme, fik jeg mine forlkdre til at tage dem nogle timer så jeg kunne date hvilket de self også var mere end villige til og ofte spurgte hvornår de skulle passe igen

ja det satser jeg på har desværre ingen forældre til at passe men har en barnepige jeg kan bruge når det passer så hende må jeg bruge noget mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

SjeBets

Da jeg mødte min nuværende kæreste foregik det om aftenen når ungerne var gået iseng, og han var ude før de stod op, sådan stod det på i nogle mdr. Vi havde vores unger i modsatte weekender så jeg kom til ham når de sov i en periode, men han var ikke så pernitten om at de måtte møde mig som jeg var omkring mine måtte møde ham.

Men det gik, og idag har vi været sammen i 4½ år, boedet sammen i 2½ år og jeg er 22 uger henne.

Anmeld

20. juli 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Da jeg mødte min nuværende kæreste foregik det om aftenen når ungerne var gået iseng, og han var ude før de stod op, sådan stod det på i nogle mdr. Vi havde vores unger i modsatte weekender så jeg kom til ham når de sov i en periode, men han var ikke så pernitten om at de måtte møde mig som jeg var omkring mine måtte møde ham.

Men det gik, og idag har vi været sammen i 4½ år, boedet sammen i 2½ år og jeg er 22 uger henne.

endnu en dejlig historie ham her har ingen børn så det er kun mig - det er nu meget rart

Anmeld

20. juli 2013

SjeBets

Anonym skriver:

endnu en dejlig historie ham her har ingen børn så det er kun mig - det er nu meget rart

det gør det heldigvis lidt nemmere at i ikke skal tage hensyn til nogle børn eller ekser på hans side ....

Anmeld

20. juli 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

det gør det heldigvis lidt nemmere at i ikke skal tage hensyn til nogle børn eller ekser på hans side ....

ja lige præcidt men tag bare det hele som det kommer og er spændt på hvad der sker

Anmeld

20. juli 2013

kesuh

Anonym skriver:

Ja her er han dog kun hos far hveranden weekend og når han er der arnejder jeg som regel ikke nemt

Nej okay, det er ikke nemt så!

som du selv skriver, at barnepige er vejen frem

men håber da du finder en løsning, fordi det sgu for kedeligt at være alene! 

Anmeld

20. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

ja det satser jeg på har desværre ingen forældre til at passe men har en barnepige jeg kan bruge når det passer så hende må jeg bruge noget mere

lyder som en god ide

jeg har boet med ham i 2½ år været kærter 3½ til februar og er 19 uger henne med tvillinger så den rødvin derhjemme må ha givet pote skal siges de slet ikke var planlagt da jeg nu godt ville ha ventet nogle år endnu... men nu er de der, og vi glæder os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.