Anonym skriver:
Har været singel i ca 14 mdr - lørdag var jeg så i byen med en veninde og der mødte jeg en fyr som jeg kyssede lidt med - han fik mit nr og skrev søndag.
Igår mødtes vi så på date og det var rigtig hyggeligt - idag skriver han så om vi skal ses igen næste uge - det siger jeg ja til og vi aftaler at ses mandag.
Jeg kan jo så allerede se nu at det er jo noget besværligt at date som enlig fordi hvornår og hvordan få man tid til det? Min søn er mest hos mig - de dage vi har aftalt nu er dage han normalt ville være hos mig men pga sommerferie har det været lidt anderledes - så hvordan har I gjort når I er begyndt at date igen?
Vi sås typisk en times tid de dage vi begge havde fri tidligt - så drak vi bare en kaffe inden han gik hjem og jeg hentede Anthon. Efter noget tid kom han når Anthon sov og inden at han mødte Anthon havde vi snakket om at det vi havde var noget seriøst så jeg var sikker på det var det rigtige
Nu har vi været kærester i 2 år og skal have en lille bebs til januar

- vi havde kendt hinanden i ca 3-4 år inden vi blev kærester, derfor gik det måske lidt hurtigere end hvad jeg normalt ville gøre
Og tillykke med det, det er fantastisk når man begynder at date
Anmeld