At date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
16 svar
3 synes godt om
17. juli 2013

Anonym trådstarter

Har været singel i ca 14 mdr - lørdag var jeg så i byen med en veninde og der mødte jeg en fyr som jeg kyssede lidt med - han fik mit nr og skrev søndag.

Igår mødtes vi så på date og det var rigtig hyggeligt - idag skriver han så om vi skal ses igen næste uge - det siger jeg ja til og vi aftaler at ses mandag.

Jeg kan jo så allerede se nu at det er jo noget besværligt at date som enlig fordi hvornår og hvordan få man tid til det? Min søn er mest hos mig - de dage vi har aftalt nu er dage han normalt ville være hos mig men pga sommerferie har det været lidt anderledes - så hvordan har I gjort når I er begyndt at date igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

FruK

Når jeg havde mødt dem nogle gange, lod jeg dem komme hjem til mig efter puttetid. 

Men ja... I starten kræver det at barnet er hos far eller bliver passet. Kender du en der kan komme hjem til dig og putte barnet eller alternativt bare være der efter puttetid, så du kan smutte lidt?

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Når jeg havde mødt dem nogle gange, lod jeg dem komme hjem til mig efter puttetid. 

Men ja... I starten kræver det at barnet er hos far eller bliver passet. Kender du en der kan komme hjem til dig og putte barnet eller alternativt bare være der efter puttetid, så du kan smutte lidt?

Jeg har en barnepige som kan "bestilles" når hun kan - men ja syns altså det er noget besværligt men det er jo lykkes for andre så lykkes nok også for mig))

Anmeld

20. juli 2013

kesuh

jeg timer det efter de uger, hvor jeg ikke har knægten

Anmeld

20. juli 2013

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

jeg timer det efter de uger, hvor jeg ikke har knægten

Ja her er han dog kun hos far hveranden weekend og når han er der arnejder jeg som regel ikke nemt

Anmeld

20. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Har været singel i ca 14 mdr - lørdag var jeg så i byen med en veninde og der mødte jeg en fyr som jeg kyssede lidt med - han fik mit nr og skrev søndag.

Igår mødtes vi så på date og det var rigtig hyggeligt - idag skriver han så om vi skal ses igen næste uge - det siger jeg ja til og vi aftaler at ses mandag.

Jeg kan jo så allerede se nu at det er jo noget besværligt at date som enlig fordi hvornår og hvordan få man tid til det? Min søn er mest hos mig - de dage vi har aftalt nu er dage han normalt ville være hos mig men pga sommerferie har det været lidt anderledes - så hvordan har I gjort når I er begyndt at date igen?

som en anden skrev havde jeg også nogle gange en date derhjemme når ungerne var lagt i seng

man behøver ikke altid at skulle ud man kan godt tage et glas rødvin og noget frugt og snakke derhjemme

Anmeld

20. juli 2013

Monski

Anonym skriver:

Vi sås typisk en times tid de dage vi begge havde fri tidligt - så drak vi bare en kaffe inden han gik hjem og jeg hentede Anthon. Efter noget tid kom han når Anthon sov og inden at han mødte Anthon havde vi snakket om at det vi havde var noget seriøst så jeg var sikker på det var det rigtige
Nu har vi været kærester i 2 år og skal have en lille bebs til januar
- vi havde kendt hinanden i ca 3-4 år inden vi blev kærester, derfor gik det måske lidt hurtigere end hvad jeg normalt ville gøre

Og tillykke med det, det er fantastisk når man begynder at date

Anmeld

20. juli 2013

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Vi sås typisk en times tid de dage vi begge havde fri tidligt - så drak vi bare en kaffe inden han gik hjem og jeg hentede Anthon. Efter noget tid kom han når Anthon sov og inden at han mødte Anthon havde vi snakket om at det vi havde var noget seriøst så jeg var sikker på det var det rigtige
Nu har vi været kærester i 2 år og skal have en lille bebs til januar
- vi havde kendt hinanden i ca 3-4 år inden vi blev kærester, derfor gik det måske lidt hurtigere end hvad jeg normalt ville gøre

Og tillykke med det, det er fantastisk når man begynder at date

Ej en dejlig historie) Ja det kræver nok bare en del mere planlægning Og tak - det er nu meget rart at komme lidt i gang igen - nu er det efterhånden et godt stykke tid siden jeg blev alene

Anmeld

20. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

som en anden skrev havde jeg også nogle gange en date derhjemme når ungerne var lagt i seng

man behøver ikke altid at skulle ud man kan godt tage et glas rødvin og noget frugt og snakke derhjemme

Du har ret det kan selvfølgelig lade sig gøre hjemme - skal nok bare lige ha ændret hans sengetid først - er lige inde i en af de perioder hvor han bare ikke vil sove om aften)

Anmeld

20. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Du har ret det kan selvfølgelig lade sig gøre hjemme - skal nok bare lige ha ændret hans sengetid først - er lige inde i en af de perioder hvor han bare ikke vil sove om aften)

årh den periode havde jeg også... men ændrede sig heldigvis

udover det med date hjemme, fik jeg mine forlkdre til at tage dem nogle timer så jeg kunne date hvilket de self også var mere end villige til og ofte spurgte hvornår de skulle passe igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.