Mobiler hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

jydeinden

herhjemme har vi samsung gallaxys 3 mini eller min kæreste har, og jeg går selv over til den når vi en gang får råd synes det er en lækker telefon og ikke stor som jeg personligt synes iphone er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Dorthe1986

Jeg elsker min HTC One X den kan alt det du efterlyser og mere til. Men måske jeg synes du skulle vælge den nye HTC One X+, da den har bedre batteritid

Men en anden ting er at det er en god idé at gå efter mobiler med det der hedder quad-core processor, da de ikke har tendens til at blive langsomme. Og det er mobiler som min, galaxy s3... Der er også andre, men ved ikke hvad de hedder

Anmeld

17. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

uhhh ja kan se at jeg glemte at skrive at den skal kunne holde til at blive tabt/smidt ind imellem uden at gå fra hinanden...

Kan se at der er forskellige meninger om hvad der holder bedst

Skal helt klart også ned og snakke med dem i butikken men ville gerne høre personlige meninger først og erfaringer så jeg havde ting klart jeg ville overveje og spørge om og kigge efter

Man skal jo huske på at de går efter at sælge det de får af vide der skal sælges i butikken så deres mening er nogen gange farvet af hvad de får af vide ovenfra

Anmeld

17. juli 2013

lycly

Jeg har pt en iPhone men før det havde jeg en htc og så snart min iPhone dør så går jeg tilbage til htc.

De kan stort set det samme, men man kan fx ikke dele sine billeder op i mapper på telefonen. Og man kan ikke bruge sine sange som ringetone, man SKAL købe dem gennem iTunes store.
Derudover har htc en mega yndlings funktion som jeg tit har manglet efter jeg fik iPhone. Hvis du fx engang har fået en opskrift sendt på SMS og 100 beskeder senere gerne vil finde den, så kan man på htc søge i beskeder hvor man på en iPhone skal sidde og bladre

Anmeld

17. juli 2013

lycly

Jeg har pt en iPhone men før det havde jeg en htc og så snart min iPhone dør så går jeg tilbage til htc.

De kan stort set det samme, men man kan fx ikke dele sine billeder op i mapper på telefonen. Og man kan ikke bruge sine sange som ringetone, man SKAL købe dem gennem iTunes store.
Derudover har htc en mega yndlings funktion som jeg tit har manglet efter jeg fik iPhone. Hvis du fx engang har fået en opskrift sendt på SMS og 100 beskeder senere gerne vil finde den, så kan man på htc søge i beskeder hvor man på en iPhone skal sidde og bladre

Anmeld

17. juli 2013

kesuh

Da vi stadig ikke har overgivet os til manien med touchscreen, Iphone, Ipad og deslige men nu står overfor at overveje at prøve at hoppe med på bølgen kunnevi godt bruge et par hints fra mennesker der har/har haft de forskellige og høre hvad I siger...

Vil helst gerne have personlige erfaringer og ikke sådan noget med min vens ven sagde...

Aner absolut INTET om det så sys det er supersvært at overskue...

Lige nu bruger jeg en arbejdsmobil fra Nokia og er glad og tilfreds men den er begyndt at drille med tasterne og ja føler mig ret gammel når jeg sidder med den og alle andre omkring mig sidder med smarte nye mobilos...

Mine krav er: Kan ringe, skrive sms, lytte til radio, lytte til MP3 musik jeg kan overføre via kabel i PC, kunne sætte billeder på mine kontaktpersoner samt lave så bestemte mennesker hører i en gruppe og at kunne sætte forskellige melodier til forskellige mennesker, alarm, nedtællingsur, stopur, kalender med mulighed for at lave påmindelser der gentages med fast intervaller eller på bestemte datoer, sætte fødselsdage på personer i mine kontakter og den så sætter dem i kalenderen.

Jeg er slet ikke i tvivl om at mange af disse ting sikkert er noget man tager for givet med de nyere modeller men som er vigtige for mig at de er med

Håber der er søde mennesker derude der kan hjælpe os lidt så vi kan være med på bølgen til når sønnen en dag spørger om en mobil

Alt andet end det æbleværk(Iphone,Ipod,Ipad osv osv) der-.-

Hvis du skal have noget der skal kunne kommunikere med andre ting og sager og du ikke ejer skyggen af noget æblegrej, så er det IKKE en æblefon du skal have.

Det råd jeg vil give med til dig er: Tag ud i butikken og prøv de forskellige telefoner og spark de irriterende sælgere væk, hvis de maser sig på. Fordi står du og er i tvivl eller lignende, så øjner de en chance for at sælge dig noget du måske ikke skulle have haft.

Leg med dem, sammenlign hvad de kan, hvad kan du bedst lide osv.

Der er IOS, Android og Windows indtil videre af software til smartphones, som er mest udbredt..

Anmeld

17. juli 2013

kesuh

uhhh ja kan se at jeg glemte at skrive at den skal kunne holde til at blive tabt/smidt ind imellem uden at gå fra hinanden...

Kan se at der er forskellige meninger om hvad der holder bedst

Skal helt klart også ned og snakke med dem i butikken men ville gerne høre personlige meninger først og erfaringer så jeg havde ting klart jeg ville overveje og spørge om og kigge efter

Man skal jo huske på at de går efter at sælge det de får af vide der skal sælges i butikken så deres mening er nogen gange farvet af hvad de får af vide ovenfra

Hvis du skal have en der kan tåle nogle tæsk, så er det Xperia Go eller Xperia Z, som er den nye storbror til Xperia Go. De er certificeret til at kunne tåle, at blive smidt i noget vand, støv og så har de sådanne hætter, der dækker hullerne.

Jeg har en Xperia Go og den kan tåle når jeg tager den med i bad osv.. Ja det lyder strange, men den skulle jo testes når de har pralet sådan med dem 

Personligt i dag vil jeg tage Xperia Z, fordi den har 1gb ram og Xperia Go har kun 512gb ram, hvilket er for lidt til at trække det nye android 4.1.2 perfekt

En gang "håndværkertelefon", altid "håndværkertelefon!"

Anmeld

17. juli 2013

Maja88

Jeg har samsung galaxy s2..

R min første touch telefon og I LOVE IT..

Kan alt du beder om

Anmeld

17. juli 2013

asff

LuLy skriver:

Man kan da sagtens dele billeder ind i mapper?

Anmeld

17. juli 2013

lycly

asff skriver:

Man kan da sagtens dele billeder ind i mapper?

Ja men så ligger billederne dobbelt, altså både i kamerarullen og i mappen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.