Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Da vi stadig ikke har overgivet os til manien med touchscreen, Iphone, Ipad og deslige men nu står overfor at overveje at prøve at hoppe med på bølgen kunnevi godt bruge et par hints fra mennesker der har/har haft de forskellige og høre hvad I siger...
Vil helst gerne have personlige erfaringer og ikke sådan noget med min vens ven sagde... 
Aner absolut INTET om det så sys det er supersvært at overskue...
Lige nu bruger jeg en arbejdsmobil fra Nokia og er glad og tilfreds men den er begyndt at drille med tasterne og ja føler mig ret gammel når jeg sidder med den og alle andre omkring mig sidder med smarte nye mobilos...
Mine krav er: Kan ringe, skrive sms, lytte til radio, lytte til MP3 musik jeg kan overføre via kabel i PC, kunne sætte billeder på mine kontaktpersoner samt lave så bestemte mennesker hører i en gruppe og at kunne sætte forskellige melodier til forskellige mennesker, alarm, nedtællingsur, stopur, kalender med mulighed for at lave påmindelser der gentages med fast intervaller eller på bestemte datoer, sætte fødselsdage på personer i mine kontakter og den så sætter dem i kalenderen.
Jeg er slet ikke i tvivl om at mange af disse ting sikkert er noget man tager for givet med de nyere modeller men som er vigtige for mig at de er med 
Håber der er søde mennesker derude der kan hjælpe os lidt så vi kan være med på bølgen til når sønnen en dag spørger om en mobil 
Anmeld