Symptomer på graviditet/bivirkninger efter p-pillestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej i dejlige mennersker

Skriver anonym da der helst ikke er nogen der skal vide noget om projektet. 

Nå men nu til sagen. Jeg stoppede p-piller d. 25/6 og havde min mens d. 1/7 til 4/7 meget mindre end normalt. 

Nu har jeg gennem den sidste uge haft kvalme, haft meget ømme brystvorter og blevet pludseligt svimmel. I dag er jeg begyndt at have muren i underlivet og smerter i lænnen + jeg føler mig oppustet.  

Tror i det kan skyldes tidlige symptomer på en graviditet eller er det blot bivirkninger på p-pillestop? :/ 

for nogen måske kan hjælpe. 

Hej med dig,

du har ret i, det KAN være begge dele.  Men jeg finder det nu ganske sandsynligt, at det er din ægløsning, du mærker netop nu..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Hej med dig,

du har ret i, det KAN være begge dele.  Men jeg finder det nu ganske sandsynligt, at det er din ægløsning, du mærker netop nu..?

Okay. Men er det ikke lidt sent hvis det er ægløsningen?

Men prøver hvertfald at følge ihvad i andre siger. Så hygger jeg lidt med manden i aften også ;-) 

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Hvis du har taget æl test så skal det nok passe de dage du beskrive. Jeg havde stort set ømme brystvorter hver mdr indtil jeg blev gravid (efter 6 mdr).. Men hver kvinde reagere forskelligt på p pille stop, så det er svært at sige.

Okay. Håber godt nok ikke jeg skal til at have en masse symptomer :-\ 

Men nu må jeg se tiden an.? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.