Symptomer på graviditet/bivirkninger efter p-pillestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej i dejlige mennersker

Skriver anonym da der helst ikke er nogen der skal vide noget om projektet. 

Nå men nu til sagen. Jeg stoppede p-piller d. 25/6 og havde min mens d. 1/7 til 4/7 meget mindre end normalt. 

Nu har jeg gennem den sidste uge haft kvalme, haft meget ømme brystvorter og blevet pludseligt svimmel. I dag er jeg begyndt at have muren i underlivet og smerter i lænnen + jeg føler mig oppustet.  

Tror i det kan skyldes tidlige symptomer på en graviditet eller er det blot bivirkninger på p-pillestop? :/ 

for nogen måske kan hjælpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej i dejlige mennersker

Skriver anonym da der helst ikke er nogen der skal vide noget om projektet. 

Nå men nu til sagen. Jeg stoppede p-piller d. 25/6 og havde min mens d. 1/7 til 4/7 meget mindre end normalt. 

Nu har jeg gennem den sidste uge haft kvalme, haft meget ømme brystvorter og blevet pludseligt svimmel. I dag er jeg begyndt at have muren i underlivet og smerter i lænnen + jeg føler mig oppustet.  

Tror i det kan skyldes tidlige symptomer på en graviditet eller er det blot bivirkninger på p-pillestop? :/ 

for nogen måske kan hjælpe. 

alle har forskellige symptomer på begge dele, så er svært at sige omd et er det andet....

men ellers prøv med en g test?

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

alle har forskellige symptomer på begge dele, så er svært at sige omd et er det andet....

men ellers prøv med en g test?

Er det ikke for tidligt?

Havde ægløsning omkring den 8 eller 15?

Anmeld

17. juli 2013

Snevejr84

Jeg har aldrig haft de symptomer ved p-pille stop. Men det er nok for tidligt at teste, se om du ikke kan vente lidt længere selvom det er svært. jeg  for at den er der.

Anmeld

17. juli 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Er det ikke for tidligt?

Havde ægløsning omkring den 8 eller 15?

Kan det være din æl har rykket sig så det er det du mærker? Da jeg stoppet på p piller havde jeg samme bivirkninger som du beskriver..

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Jeg har aldrig haft de symptomer ved p-pille stop. Men det er nok for tidligt at teste, se om du ikke kan vente lidt længere selvom det er svært. jeg  for at den er der.

Jeg venter også så længe som jeg kan. Vil helst ikke teste for tidligt og så måske fange en bio. :/ (Hvis der overhovedet er noget). 

Her til eftermiddag da jeg tørrede mig var der noget meget mørkerødt udflåd på papiret. Ved ikke om det har noget at sige? Det var der kun en gang. 

Tak 

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Kan det være din æl har rykket sig så det er det du mærker? Da jeg stoppet på p piller havde jeg samme bivirkninger som du beskriver..

Måske. Som jeg skrev ovenfor så havde jeg noget mørkerødt udflåd da jeg tørrede mig. Det var der kun en gang. Kan det have noget at sige. 

Altså grunden til jeg siger ægløsning ligger omkring d. 8 eller d. 15 er at det er de to dage jeg har testet mest tydeligt på ægløsningsteste.

Okay. Hvor længe havde du de bivirkninger?

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Nogen der har oplevet noget lignende.? Enten som bivirkninger eller som tidligere symptomer?

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld

17. juli 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Måske. Som jeg skrev ovenfor så havde jeg noget mørkerødt udflåd da jeg tørrede mig. Det var der kun en gang. Kan det have noget at sige. 

Altså grunden til jeg siger ægløsning ligger omkring d. 8 eller d. 15 er at det er de to dage jeg har testet mest tydeligt på ægløsningsteste.

Okay. Hvor længe havde du de bivirkninger?

Hvis du har taget æl test så skal det nok passe de dage du beskrive. Jeg havde stort set ømme brystvorter hver mdr indtil jeg blev gravid (efter 6 mdr).. Men hver kvinde reagere forskelligt på p pille stop, så det er svært at sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.