Kvinder der glemmer datoen og mænd der husker den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Valle81

Her er det også mig der glemmer alt, når det kommer til min mand og vores bryllupsdag. Jeg glemmer hans fødselsdag hvert år og huskede kun vores 1. Bryllupsdag:-(

Og min mand husker alt.....

Sorry min skat<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

-Sigrid-

Uuups

Sidste år var jeg sur fordi det ringede på døren d. 14. februar kl 14.15. Jeg gik vrissent (ammende med min 4 uger gamle datter) ud for at lukke op. Og dér stod min mand så, med chokolade, friske jordbær, roser, fløde og bones 1. sæson så jeg kunne se det når jeg gik hjemme med Nethe.

Jeg var ikke så sur bagefter 

Anmeld

21. juli 2013

aarhusmor

Jeg glemmer stort set altid vores bryllupsdag. Det husker min mand heller ikke så tit. Men i år sendte han mig en rose

Anmeld

21. juli 2013

Janni.

Flodkilling skriver:

haha det tror jeg så heller ikke min mand kan.... det er sådan ca. i DEN måned der

Vi kendte måneden men vi havde voldsomme start problemer i vores forhold (min kæreste skulle vælge imellem mig og en anden kvinde) og hun legede tydeligvis med ham. Så han drog på en planlagt rejse til USA i 3 uger. Undervejs på den tur fandt han ud af at det var mig, han ville. Han droppede kontakten til den anden kvinde og det er nu lidt over 3 år siden. Vi er stadig sammen.

Anmeld

21. juli 2013

gonefishing

Janni. skriver:

Vi kendte måneden men vi havde voldsomme start problemer i vores forhold (min kæreste skulle vælge imellem mig og en anden kvinde) og hun legede tydeligvis med ham. Så han drog på en planlagt rejse til USA i 3 uger. Undervejs på den tur fandt han ud af at det var mig, han ville. Han droppede kontakten til den anden kvinde og det er nu lidt over 3 år siden. Vi er stadig sammen.

Det lyder da faktisk romantisk, på trods af "start problemer"

Anmeld

21. juli 2013

asff

Flodkilling skriver:

Ja herhjemme er det nok lidt omvendt.

Imorges skulle jeg lige underskrive en kontrakt, da jeg spørger min mand: "hvad dato er det idag"... Han stivner totalt og siger at det er vores 3 års bryllupsdag! Hovsa....
Så kigger jeg lige i min kalender hvor han har lagt et stort hjerte ind på dagen skrevet en dejlig hilsen.
Ups igen.... tror jeg må lade ham se alt det cykelløb han vil, men en stor pose chips og en kold cola.

Hov 

Herhjemme kan hverken min kæreste eller jeg, huske vores præcise årsdag men vi har i 5 år, fejret det den 23. November, indtil jeg for 3 år siden, regnede ud at det nok nærmere var den 29.,

Anmeld

21. juli 2013

Laulund87

Sidste år glemte vi BEGGE to vores bryllupsdag

Synes det var skrækkeligt da jeg kom i tanke om det nogle dage efter og at vi da var forfærdelige til at være gifte, men for pokker det er jo bare en dato og især efter vi har fået vores datter, husker vi ikke så nemt alle de ting

Før vi fik vores datter (og inden vi blev gift mens jeg var højgravid) fejrede vi altid vores årsdag med bøf og bio, men det virker heller ikke så vigtigt mere

Anmeld

21. juli 2013

L&V

Flodkilling skriver:

Ja herhjemme er det nok lidt omvendt.

Imorges skulle jeg lige underskrive en kontrakt, da jeg spørger min mand: "hvad dato er det idag"... Han stivner totalt og siger at det er vores 3 års bryllupsdag! Hovsa....
Så kigger jeg lige i min kalender hvor han har lagt et stort hjerte ind på dagen skrevet en dejlig hilsen.
Ups igen.... tror jeg må lade ham se alt det cykelløb han vil, men en stor pose chips og en kold cola.

Det ska du ikke være ked af.. jeg har ik husket vores bryllupsdag endnu

Anmeld

22. juli 2013

gonefishing

Månsson skriver:

Det ska du ikke være ked af.. jeg har ik husket vores bryllupsdag endnu

Hahaha det er derfor man få dato og navn i ringene? Til hvis man bliver i tvivl

Anmeld

22. juli 2013

L&V

Flodkilling skriver:

Hahaha det er derfor man få dato og navn i ringene? Til hvis man bliver i tvivl

Jamen vi har ik ring så det er lidt noget hø Facebook redet mig sidst for den ku huske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.