Kvinder der glemmer datoen og mænd der husker den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
19 svar
20 synes godt om
17. juli 2013

gonefishing

Ja herhjemme er det nok lidt omvendt.

Imorges skulle jeg lige underskrive en kontrakt, da jeg spørger min mand: "hvad dato er det idag"... Han stivner totalt og siger at det er vores 3 års bryllupsdag! Hovsa....
Så kigger jeg lige i min kalender hvor han har lagt et stort hjerte ind på dagen skrevet en dejlig hilsen.
Ups igen.... tror jeg må lade ham se alt det cykelløb han vil, men en stor pose chips og en kold cola.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

MorTil4<3

Flodkilling skriver:

Imorges skulle jeg lige underskrive en kontrakt, da jeg spørger min mand: "hvad dato er det idag"... Han stivner totalt og siger at det er vores 3 års bryllupsdag! Hovsa....
Så kigger jeg lige i min kalender hvor han har lagt et stort hjerte ind på dagen skrevet en dejlig hilsen.
Ups igen.... tror jeg må lade ham se alt det cykelløb han vil, men en stor pose chips og en kold cola.

hihi åhhh stakkels mand dog smill

Anmeld

17. juli 2013

AnonymMor

Flodkilling skriver:

Hehe det kunne lige så godt have været mig  

Jeg er absolut heller ikke særlig god til at huske alle de datoer  Heldigvis går min kæreste ikke så meget op i det alligevel 

Anmeld

17. juli 2013

gonefishing

MilleMus1988 skriver:

hihi åhhh stakkels mand dog smill

lol ja. det mangler bare at han kommer tøsefornærmet hjem

Anmeld

17. juli 2013

gonefishing

Rinepigen skriver:

Hehe det kunne lige så godt have været mig  

Jeg er absolut heller ikke særlig god til at huske alle de datoer  Heldigvis går min kæreste ikke så meget op i det alligevel 

Det er så meget heldigt

Anmeld

17. juli 2013

DianaRJS

Flodkilling skriver:

det lyder som herhjemme

Anmeld

21. juli 2013

Mumto3

Haha.... Det kunne jeg og have gjort! Her er det manden der går op i datoer, og mig der aldrig kan huske dem

Anmeld

21. juli 2013

Mother-love

Hahaha jeg tror også kun jeg huske vores årsdag fordidet er den 1/1 heheh

Anmeld

21. juli 2013

Janni.

Ups!

Herhjemme er vi ikke gift men ingen af os kan huske den præcise dato for hvornår vi begyndte vores forhold, så det er en cirka dato.

Så det går ingen af os særlig meget op i.

Anmeld

21. juli 2013

gonefishing

Janni. skriver:

Ups!

Herhjemme er vi ikke gift men ingen af os kan huske den præcise dato for hvornår vi begyndte vores forhold, så det er en cirka dato.

Så det går ingen af os særlig meget op i.

haha det tror jeg så heller ikke min mand kan.... det er sådan ca. i DEN måned der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.