Han er bare for sej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis han er våd om morgen ville jeg ikke tage bleen af ham om natten. Vores dreng var 1 år om, at blive tør om natten. Han smed bleen om dagen, da han var 3 1/2 år. Vores datter smed bleen både om dagen og om natten samtidig da hun var 3 1/2 år. Han kan stadigvæk have et uheld, hvor hun aldrig har haft det.

Børn er forskellige og gør tingene i deres eget tempo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Moma

I kunne prøve at lade være med at give ham den på til natten, hvis han beder om det. Det kan være, han er klar til det? 

Så er han jo også "nødt" til at tisse af til natten 

Anmeld

17. juli 2013

Laulund87

Jeg synes det er forkert at vække barnet for at få det til at tisse, det betyder det ikke er klar til at smide natbleen. Så det ville jeg ikke gøre

Maria smed bleen om dagen da hun var 2,5 år, men var næsten 1 år om at komme af med den om natten. Vi fjernede den da hun havde haft tør ble i en måneds tid om morgenen. Hun får ikke meget at drikke efter aftensmaden og så SKAL hun tisse inden hun bliver puttet.

Anmeld

17. juli 2013

VIPpigen

Jeg har købt en topmadras i ønskebørn, den er egentligt købt fordi den ventilere rigtig godt, og min datter Er meget varm. Et stort plus er så at den også fungere som vådliggerlagen. Det vil sige at topmadrassen suger tisset, hvis hun skulle tisse i sengen. Den kan vaskes på 60 grader, og er tør på under 30 min... 

Min datter har været blefri siden midt april, og allerede 14 dage efter smed hun natbleen, det var en kamp hver aften at skulle have den på hende, og den var aldrig våd om morgenen når hun stod op. Hun har haft et "stort tisuheld" og et "lille tisuheld". og det er på 2 1/2 måned

Anmeld

17. juli 2013

MorDk

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej vi vækket ham ikke vi bare ham ud på toilet og så tisset han og så bar vi ham i seng igen han kunne gøre det i søvne og vi gjorde det netop for at han ikke skulle vågne for meget og det ikke vile forstyre hans nattesøvn alt for meget.

Jeg tror at så længe de har ble på om natten så tisser de også i den hvis de skal.

Men ja jo op til jer

Tror bare min dreng ville blive ked af det/sur hvis vi bar ham derud... Men man kan jo prøve når det er...

Anmeld

17. juli 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har givet nat ble på indtil den var tør hver morgen i 14 dage, hvorefter han ikke får den på mere, måske det virker for jer?

Børn er meget forskellige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.