Materielle goder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Faith

Hvor er det sjovt at se hvor mange af tingene der går igen

Og de fleste ting er elektroniske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

mn

Faith skriver:

I dag da jeg støvsugede kom jeg til at gå og tænke på hvilke materielle goder jeg sætter stor pris på og som jeg ville have meget svært ved at undvære.

Min Dyson støvsuger er mit et og alt

Min Dolce gusto kaffemaskine bruger jeg HVER dag og ELSKER den!

Og min hårtørrer

Hvilke ting ville i have svært ved at undvære i hverdagen?

PS: Det er tilladt, ligesom mig, at være totalt overfladiske

opvaskemaskine, vaskemaskine, tørretrumbler, køleskab, fryser, robot støbsuger, normal støvsuger og en eller anden ting som kan bruges til at gå på nettet, er egentlig ligeglad hvad det er :p

Anmeld

15. juli 2013

morethanperfect

Ehm .. Min iphone .. Vaskemaskinen er nok også på .. 

Men opvaskemaskinen ville jeg sagtens kunne undvære .. Det er både mere billigt uden den , og det er hyggelligt at vaske op .. Grunden til vi bruger den , er fordi vi er lidt dovne .... 

Men mobil og vaskemaskine må være to ting jeg virkelig ikke kunne undvære .. Åhh jo ... Og min seng !! 

Anmeld

15. juli 2013

Faith

morethanperfect skriver:

Ehm .. Min iphone .. Vaskemaskinen er nok også på .. 

Men opvaskemaskinen ville jeg sagtens kunne undvære .. Det er både mere billigt uden den , og det er hyggelligt at vaske op .. Grunden til vi bruger den , er fordi vi er lidt dovne .... 

Men mobil og vaskemaskine må være to ting jeg virkelig ikke kunne undvære .. Åhh jo ... Og min seng !! 

Sengen!!!! Ja den ville jeg godt nok også være ked af at undvære. ELSKER min seng

Anmeld

15. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Opvaskemaskine, vaskemaskinen og tørretumbleren og min bil og min kalender i parpir!! Vh stine

Anmeld

15. juli 2013

debbie19

jeg kunne ikke undvære min kæreste selv om vi skændes tit (åndsvage små ting) men vi bliver ligeså hurtig venner igen --

Anmeld

15. juli 2013

VIPpigen

Jeg kan simpelthen ikke leve uden en vaskemaskine... Det er UMULIGT.

en støvsuger, amen, den er fantastisk.

Mmm, og hvis jeg må være lidt følsom, så er det fantastisk når manden holder om en i søvne om natten. Og jeg elsker når datteren kommer tullende ind, kravler op i sengen kl 6 om morgenen, og putter sig ind til mig, bare så vi kan sove halvanden time længere

Anmeld

15. juli 2013

Faith

StineW79 skriver:

Opvaskemaskine, vaskemaskinen og tørretumbleren og min bil og min kalender i parpir!! Vh stine

Godt jeg ikke er den eneste der sværger til en go gammeldags kalender i papir. Kan ikke undvære min!

Anmeld

15. juli 2013

twinny

Mit elskede tv, vaskemaskine, tørretumbler,  opvaskemaskine, mobilen og min bærbar.  

hov hov og min have

Anmeld

15. juli 2013

Savannah

Vaskemaskine, støvsuger, ovn, komfur, møbler... Og andet inventar. Og selvfølgelig et sted at stille de materielle goder
Udover det ville jeg være ked af at undvære al min make up og smykker. Aynes det er tankevækkende at det kun er tag over hovedet jeg reelt har BRUG for, for at kunne overleve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.