Materielle goder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

mommy1991

Faith skriver:

I dag da jeg støvsugede kom jeg til at gå og tænke på hvilke materielle goder jeg sætter stor pris på og som jeg ville have meget svært ved at undvære.

Min Dyson støvsuger er mit et og alt

Min Dolce gusto kaffemaskine bruger jeg HVER dag og ELSKER den!

Og min hårtørrer

Hvilke ting ville i have svært ved at undvære i hverdagen?

PS: Det er tilladt, ligesom mig, at være totalt overfladiske

Min iphone Før jeg fik den havde jeg bare en gammel l*rte telefon, og var sikker på at jeg aaaaaldrig kom til at bruge smartphone og HVA skulle jeg dog med den. Så gik den gamle telefon i stykker og jeg blev af venner og kæreste overbevist om at jeg skulle prøve iphone... Siden har jeg ikke kunne undvære den! Man skaber selv sine behov åbenbart, for nu kan jeg slet ikke forestille mig hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde en iphone..

Jeg er også enormt glad for vores food-processor! Den er bare genial i et køkken til smoothies, salater, you name it!  

Og min Macbook Air! Nøj, hvor er den uundværlig - både til studiet og i fritiden. 

Det var også lige de overfladiske ting jeg lige kunne komme i tanke om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

C-Dog

Mit kamera, computer og min taske som er så lækker! Og pigens nye kombivogn! Og alle mine fede møbler. Og og og... Jeg er bare ret overfladisk :-P

Anmeld

15. juli 2013

Misscbn

Faith skriver:

I dag da jeg støvsugede kom jeg til at gå og tænke på hvilke materielle goder jeg sætter stor pris på og som jeg ville have meget svært ved at undvære.

Og min hårtørrer

Helt klart min bil, telefon, hårtørre og alle mine elektoniske ting i mit køkken så jeg kan lave mad m.m.

Anmeld

15. juli 2013

EnSødMor

Ehm!! 

Kunne ikke undvære min mobil 1 dag, ej hellere min hårtørre! Og min støvsuger er et must!!!  

også tv!! Hvad skulle man ellers fordrive tiden med!  

Anmeld

15. juli 2013

Ellie79

Faith skriver:

Og min hårtørrer

Vores ekstra bil, opvaskermaskine, vaskemaskine, fladjern og køkkenmaskine  og self. mobil telefon og bærbar - ved ikke hvad man gjorde før de blev opfundet hehe

Anmeld

15. juli 2013

Koen.

Mobil, tablet, dolce gustoen, vaskemaskinen, komfur, ovn, køleskab, støvsuger, alle mine rengørings dimser (elsker at gøre rent ), min hårtørre, bærbar dvd, puha og en del mere, elsker de fleste af mine 4ing

Anmeld

15. juli 2013

NinaNymannMadsen

min håretørre kan jeg ikke undværre
min vaskemaskine og opvaskemaskine er guld værd

og så min støvsuger og mobil og bærbar pc.

Anmeld

15. juli 2013

Moma

Vores vaskemaskine, vores robotstøvsuger, vores bil og opvaskemaskine. Der er så mange ting, jeg ikke ville undvære, nu hvor vi har dem.

Anmeld

15. juli 2013

Lone Jakobsen

uh jeg synes sørme at listen her er lang

mobil, vaskemaskine, tørretumbler (især om vinteren) opvaskemaskine, støvsuger, komfur og tv

Anmeld

15. juli 2013

JulieE

Min Iphone, min Dolce Gusto og min røremaskine... Total materielt, men nøj, hvor er de tre ting vigtige for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.