Tømme potten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

IT-nørd

Maja88 skriver:

Vi jar en indsats i vores som kan tages ud og så skyller vi den i toilettet.. engang imellem bruser jeg den med lidt sæbe

Sådan én har vi også, potten fra Baby Björn og den kan fint gøres rent i toilettet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Pikku Myy skriver:

Vi tømte potten i toilettet, fyldte lidt vand i og gav den et "swirl" inden det røg i toilettet. Det var lige gyldigt om det var tis eller lort, men nogengange kunne lort også have brug for et stykke toiletpapir.

Fyldte du potten med vand fra vandhanen og skyllede den sådan på den måde eller hvor fik du det vand fra?

Anmeld

14. juli 2013

VIPpigen

Jeg tømmer potten i toilettet, kommer godt med vand i, fra vandhanen, den får lige et par lette sving, og bliver tømt ned i toilettet igen... Har hun lavet stort, så snupper vi det som ikke kommer af efter en skylning, med toiletpapir... Ca en gang i ugen måske oftere -nogen gange - bliver den rengjort med rodalon

Anmeld

14. juli 2013

Pikku Myy

Omsorgsgiver skriver:

Fyldte du potten med vand fra vandhanen og skyllede den sådan på den måde eller hvor fik du det vand fra?

Ja, vandet kom fra vandhanen fra vasken ved siden af toilettet, men vasken blev ikke "forurenet"

Med mindre man har sådan en indsats som jeg kan se her der findes, tror jeg det er den "reneste" måde at gøre det på, da du ellers skal have hele potten ned i toilettet. Det tvivler jeg på man kan gøre på en måde hvor man ikke burde vaske hele potten med sæbe hver gang ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.