Tømme potten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.716 visninger
13 svar
1 synes godt om
14. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Nu skal jeg lige høre jer af. Hvordan tømmer, skyller og tørre i jeres børns potte ren igen efter hver gangs brug?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Nea85

Omsorgsgiver skriver:

Nu skal jeg lige høre jer af. Hvordan tømmer, skyller og tørre i jeres børns potte ren igen efter hver gangs brug?

Nu tisser Clara for det meste kun på potten, men vi lægger altid et stykke toiletpapir i bunden, hvis der nu skulle komme mere med. Den bliver tømt i toilettet og skyllet hver gang, til sidst tørres den hurtigt over med et stykke toiletpapir. Hvis hun har lavet lort, renser vi den med en svamp og lidt universalrengøringsmiddel.

Anmeld

14. juli 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Nea85 skriver:

Nu tisser Clara for det meste kun på potten, men vi lægger altid et stykke toiletpapir i bunden, hvis der nu skulle komme mere med. Den bliver tømt i toilettet og skyllet hver gang, til sidst tørres den hurtigt over med et stykke toiletpapir. Hvis hun har lavet lort, renser vi den med en svamp og lidt universalrengøringsmiddel.

Ok. Hvordan skyller I den?

Anmeld

14. juli 2013

Nea85

Omsorgsgiver skriver:

Under vandhanen i badekarret

Anmeld

14. juli 2013

Nea85

Omsorgsgiver skriver:

Bliver helt nysgerrig.. Hvorfor spørger du?

Anmeld

14. juli 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Nea85 skriver:

Bliver helt nysgerrig.. Hvorfor spørger du?

Kan jeg godt forstå at du gør
Havde bare en diskussion med kæresten om hvad det mest rigtige og hygiejniske er at gøre. Så skulle lige høre jer herinde Hvordan I gør

Anmeld

14. juli 2013

Nea85

Omsorgsgiver skriver:

Havde bare en diskussion med kæresten om hvad det mest rigtige og hygiejniske er at gøre. Så skulle lige høre jer herinde Hvordan I gør

Hehe, ok

Anmeld

14. juli 2013

Pikku Myy

Vi tømte potten i toilettet, fyldte lidt vand i og gav den et "swirl" inden det røg i toilettet. Det var lige gyldigt om det var tis eller lort, men nogengange kunne lort også have brug for et stykke toiletpapir.

Anmeld

14. juli 2013

Pikku Myy

Omsorgsgiver skriver:

Det "mest hygiejniske" må, som jeg ser det, være at skelne mellem rene og urene flader. Derfor mener jeg potten bør tømmes i toilettet. Men jeg mener ikke det er nødvendigt at rengøre potten imellem, da den behandles som værende beskidt.

Hvori ligger jeres uenighed?

Anmeld

14. juli 2013

Maja88

Vi jar en indsats i vores som kan tages ud og så skyller vi den i toilettet.. engang imellem bruser jeg den med lidt sæbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.