barnepige hvor gammel? (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

DianaRJS

Tauf skriver:

Det kommer meget an på den 16 årige. Min søster ville sagtens kunne og det er vel og så først når de er ca et halvt år:-D
Men hvad med bedsteforældre? ?

jo skrev det faktisk også lige til en anden mens du skrev haha

men bliver først når de små er 5-6 måneder min. så helt babyer er de self ikke der. MEN de er jo stadig små

min far er langturschauffør, og er for det meste kun hjemme hver 3 weekend, og min mor arbejder i butik og har derfor mange dage hvor hun arbejder til kl 21. så det er heller ikke den helt store mulighed, self er det en gang imellem

og min kæreste mistede desværre hans forældre for nogle år siden og er alenebarn, så han har ikke nogle søskende til at hive på heller...

og jeg ved desværre min lillesøster på 19 ikke kan klare det, da hun desværre døjer meget med stress :/ og min storebror på i Aalborg, så han er desværre heller ikke en mulighed :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

DianaRJS

blankholm skriver:

Jeg passede tvillinger da jeg var 18 mener jeg, men de var også lidt over 1 år da jeg startede da deres far skulle arb i hele dec og derfor skulle jeg være aflastning for modere men endte med at passe dem i et års tid efter og hente dem i DP når jeg havde lyst og hyggede med dem

Det var SÅ dejligt og jeg nød det virkelig men ville ikke overlade det ansvar til en under 18 så hellere en med en del erfaring når der er 2 er det et større job for du skal VIRKELIG være klar til det ikke kun er en med 2 det handler om

lige præcis også sådan jeg selv tænker...

for har jo heller ikke lyst til at komme hjem til et stort kaos fordi det bare ikke fungere, eller for den sags skyld har jeg heller ikke lyst til at min kusine på 16 skal stå og slet ikke ane hvad hun skal gøre af sig selv

men min mor f.eks. mente bare jeg var sippet. så var bare nødt til at høre hvad andre ville sige

Anmeld

14. juli 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Det kommer selvfølgelig an på hvor store babyerne er til den tid, og i høj grad også hvor moden hun er.

Tager man afsted på et tidspunkt hvor man ved at de er rimeligt nemme at have med at gøre, så ser jeg ikke noget problem i det.

Jeg kunne godt have gjort det da jeg var 16, men kendte ingen med tvilinger 

De første par gange kunne I jo tage et sted hen, hvor I kunne være hjemme igen i løbet af ganske kort tid, og så indskærpe over for hende at hu SKAL ringe med det samme, hvis der bliver noget

det bliver først når de min. er i hvert fald er 5-6 måneder..

hun er en utrolig moden pige, og er rigtig god til at tage ansvar..

men det var self også en ide, også så man kunne se om det fungere eller om man skulle finde en anden løsning

Anmeld

14. juli 2013

twinny

Åhhh jeg ville ikke turde. Det kræver sin kvinde at have to bebser på en gang. 

Men det kommer også an på børnene. Og hvad de kan. 

Anmeld

14. juli 2013

Misscbn

DianaRJS skriver:

lige præcis også sådan jeg selv tænker...

for har jo heller ikke lyst til at komme hjem til et stort kaos fordi det bare ikke fungere, eller for den sags skyld har jeg heller ikke lyst til at min kusine på 16 skal stå og slet ikke ane hvad hun skal gøre af sig selv

men min mor f.eks. mente bare jeg var sippet. så var bare nødt til at høre hvad andre ville sige

Du er bestemt ikke sippet, jeg snakker af erfaring, passede dem også ofte alene når mor skulle på job osv og de var heldigvis nemme men stadig man skal have styr på 2 hvis man skal ud osv og når de skal sove, have mad og det kan gå heeelt uafhænigt af hinanden osv så ville klart råde til en med erfaring og gerne over 18 og moden fordi de børn kommer til at knytte sig til barnepigen også, det gjorde de ihvertfald med mig og selv nu i skole alderen snakker de stadig om deres Milla  de sagde altid MIN milla

Anmeld

14. juli 2013

klmf

DianaRJS skriver:

håber da på 2 præmiebørn ;P

men er jo nemlig det, men regner med at hvis jeg får dem i en ordentlig rytme så vil det også kunne lade sig gøre.. men når det så er sagt bliver det heller ikke før de er en 5-6 måneder..... men de er jo stadig små babyer der

men lyder som en god ide at sige det...

hun er utrolig stille og rolig, og har også passet de 2 andre, men det har kun været en af dem af gangen jo...  og er jo noget helt andet.. og stoler da 100% på hende... men jeg VED også at hvis det er 2 skrige unger bliver man en smule sindssyg .... den ældste af mine er kolikbarn, og ved hvor mange tudeture jeg selv tog fordi jeg bare følte han altid græd.... og vil jeg self heller ikke byde hende hvis det sker....

men igen ved også de 2 store har brug for den tid, ikke at de bliver glemt i hverdagen, men når man vender den har de jo også kun været vanttil at det har været dem 2 så de har jo fået masser af kvalitets tid med mig. så vil ikke byde dem vi aldrig kan lave noget uden de 2 små

men mange tak for rådet det kunn ehelt sikkert bruges

Selvfølgelig bliver det 2 præmiebørn

Jeg synes ikke du er sippet, tror bare du skal vente med at beslutte noget til det bliver aktuelt. Hvis de er en 7-8 måneder, kan sidde, og har rimelig faste rytmer plus en supergod barnepige, så kan det da sagtens lade sig gøre

Anmeld

14. juli 2013

charlottekri

Jeg tænker lidt, har hun en god veninde af samme sind der kunne tage med hende så hun ikke stod alene med 2? Det skal selvfølgelig være en som du møder i forvejen og sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.