lotchen skriver:
Jeg synes det afhænger både af barnepigens modenhed/personlighed og ikke mindst af børnene. Er det en rolig moden 16-årig, der sagtens kan klare en skrigetur eller to uden at gå i koma? Bliver det to skrigebanditter eller et par præmiebørn, der sover som en drøm, så du kan planlægge ture mens de sover? Det står jo stadig lidt hen i det uvisse, så jeg ville da sige til kusinen, at du er så glad for hendes tilbud og at du lige vil se om du får et par unger, du kan være bekendt at aflevere til hende (selvfølgelig sagt med et smil, netop for at det ikke skal lyde som om at du ikke stoler på hende, men for at du lige skal lære ungerne at kende inden du kan se om det vil være et godt match). Det lyder som en god ide med at få noget alenehyggetid med de store
håber da på 2 præmiebørn ;P
men er jo nemlig det, men regner med at hvis jeg får dem i en ordentlig rytme så vil det også kunne lade sig gøre.. men når det så er sagt bliver det heller ikke før de er en 5-6 måneder..... men de er jo stadig små babyer der 
men lyder som en god ide at sige det...
hun er utrolig stille og rolig, og har også passet de 2 andre, men det har kun været en af dem af gangen jo... og er jo noget helt andet.. og stoler da 100% på hende... men jeg VED også at hvis det er 2 skrige unger bliver man en smule sindssyg .... den ældste af mine er kolikbarn, og ved hvor mange tudeture jeg selv tog fordi jeg bare følte han altid græd.... og vil jeg self heller ikke byde hende hvis det sker....
men igen ved også de 2 store har brug for den tid, ikke at de bliver glemt i hverdagen, men når man vender den har de jo også kun været vanttil at det har været dem 2 så de har jo fået masser af kvalitets tid med mig. så vil ikke byde dem vi aldrig kan lave noget uden de 2 små 
men mange tak for rådet
det kunn ehelt sikkert bruges 
Anmeld