Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: Det er ikke så slemt eet med stofskiftet.. dey kan hurtugt reguleres hvis det er.. Jeg tager 3 små mikropiller om dagen og gud hvor er de det værd... Jeg var en pige som altid frøs mega meget.. kunne ikke ligge på sofaen og se film med manden uden at falde i søvn-lige meget hvor meget jeg kæmpede og om jeg havde fået en sen eftermiddagslur??? Alt dette har ændret sig nu.. er så skønt
Det er ikke så slemt eet med stofskiftet.. dey kan hurtugt reguleres hvis det er..
Jeg tager 3 små mikropiller om dagen og gud hvor er de det værd...
Jeg var en pige som altid frøs mega meget.. kunne ikke ligge på sofaen og se film med manden uden at falde i søvn-lige meget hvor meget jeg kæmpede og om jeg havde fået en sen eftermiddagslur???
Alt dette har ændret sig nu.. er så skønt
Du lyder præcis som mig, fryser konstant og har ikke set en film uden at falde i søvn i ca 1 år nu!! ;(
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mitallerstørsteønske skriver: Hvad med en graviditets test. :O ?? Der kan man jo også være fuldstændig bombet i de første 3 måneder
Hvad med en graviditets test. :O ?? Der kan man jo også være fuldstændig bombet i de første 3 måneder
Test er taget, og tvivler på jeg er gravid. det er ellers en nem undskyld for at tage en lur !
Åhhh jeg har det på samme måde. Jeg kan nemt sove 14 timer i døgnet. Hvis ikke mere. Jeg er hele tiden træt.
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Har overvejet at ringe til lægen. :-s
twinny skriver: Åhhh jeg har det på samme måde. Jeg kan nemt sove 14 timer i døgnet. Hvis ikke mere. Jeg er hele tiden træt. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Har overvejet at ringe til lægen. :-s
Øv! Det tror jeg vi begge skulle overveje!
Frk-S skriver: Øv! Det tror jeg vi begge skulle overveje!
Hehe. Jaaaah. Men så skal vi jo være friske.
twinny skriver: Hehe. Jaaaah. Men så skal vi jo være friske.
Ja præcis. Havde sagt til mig selv idag at jeg skulle ringe her til morgen, meeeen øjnene kunne ikke åbne' så nej ikke idag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128