Jeg er SÅ træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
15 svar
5 synes godt om
14. juli 2013

EnSødMor

Ja! Hvad gør jeg forkert? Er overbevist om at jeg mangler vitaminer? men hvilke?? Og hvor køber jeg dem' 

jeg er i søvnunderskud, sover SÅ dårligt hver nat, er på hele dagen har en datter på 9 måneder som skal aktiveres! - Når hun går i seng, så går jeg i seng!! ;( 

Jeg føler ikke lysten til mad, min krop er så tung ( eller den føles tung) og jeg magter ikke engang tanken om at rejse mig for at gå ud og tisse eller lign!! 

Hvad skal jeg gøre??? Hjælp mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Camillos

Frk-S skriver:

Ja! Hvad gør jeg forkert? Er overbevist om at jeg mangler vitaminer? men hvilke?? Og hvor køber jeg dem' 

jeg er i søvnunderskud, sover SÅ dårligt hver nat, er på hele dagen har en datter på 9 måneder som skal aktiveres! - Når hun går i seng, så går jeg i seng!! ;( 

Jeg føler ikke lysten til mad, min krop er så tung ( eller den føles tung) og jeg magter ikke engang tanken om at rejse mig for at gå ud og tisse eller lign!! 

Hvad skal jeg gøre??? Hjælp mig! 

Du ska et smut til lægen og have taget blodprøver så ka de fortælle om du mangler vitaminer... og en datter på 9 mdr suger altså også noget energi håber snart du får det bedere

Anmeld

14. juli 2013

Anonym8827

God ide med lægen hvad med dine madvaner osv.? Når du spiser, er det så ensporet eller varieret (grønt osv.).?

Har en depression været i dine tanker.?

Lyder som mig for 2 år siden.. :/
Troede nemlig også det var vitamin underskud, men så spurgte lægen, hvorfor jeg ikke kunne sove, eller spise. Mit svar var... "Gab jeg kan ikke tænke længere pga. Søvnløshed, så ved det ikke"..

Lægens svar "Ved du går en del igennem (familie læge) så jeg vil gerne give dig en blodprøve og så teste dig for en depression." Lå på skala 8 ud af 10.
Men manglede ekstremt mange B12 vitamin. Det er godt for hjernen. Hehe.

Anmeld

14. juli 2013

Maja88

Har du fået tjekket dit stofskifte

Anmeld

14. juli 2013

EnSødMor

Camillos skriver:

Du ska et smut til lægen og have taget blodprøver så ka de fortælle om du mangler vitaminer... og en datter på 9 mdr suger altså også noget energi håber snart du får det bedere

Tusinde tak, det tror jeg at jeg vil gøre, min kæreste nævnte også noget om stofskiftet... ;( 

Anmeld

14. juli 2013

EnSødMor

Mitallerstørsteønske skriver:

God ide med lægen hvad med dine madvaner osv.? Når du spiser, er det så ensporet eller varieret (grønt osv.).?

Har en depression været i dine tanker.?

Lyder som mig for 2 år siden.. :/
Troede nemlig også det var vitamin underskud, men så spurgte lægen, hvorfor jeg ikke kunne sove, eller spise. Mit svar var... "Gab jeg kan ikke tænke længere pga. Søvnløshed, så ved det ikke"..

Lægens svar "Ved du går en del igennem (familie læge) så jeg vil gerne give dig en blodprøve og så teste dig for en depression." Lå på skala 8 ud af 10.
Men manglede ekstremt mange B12 vitamin. Det er godt for hjernen. Hehe.

Jeg ringer til lægen imorgen, puha' depression troede de jeg havde efter fødslen (aks!) meget uhyggelig oplevelse, men tror bare jeg glemte alt om det og slog det ud af hovedet, jeg prøver at overbevise mig selv om at jeg er lykkelig og alt er godt, men kan mærke jeg bliver mere og mere træt og ødelagt. ;( 

Ja, det er ikke nemt med en lille fis i hjemmet på 9 måneder, men vi klarer det, vi er trods alt 2 om det...

madvaner; Hmm, spiser som jeg skal, får grøntsager hver aften, rugbrød til middag og en masse mellemmåltider, motionere også en del, men her den sidste uge har jeg ikke trænet For er så smadret! 

Tror jeg bliver nødt til at kontakte lægen imorgen. ;( 

Anmeld

14. juli 2013

EnSødMor

Maja88 skriver:

Har du fået tjekket dit stofskifte

Nej det har jeg aldrig prøvet. ;( 

Anmeld

14. juli 2013

Maja88

Frk-S skriver:

et

Nej det har jeg aldrig prøvet. ;( 

Det er bare en blodprøve

Anmeld

15. juli 2013

Anonym8827

Hvad med en graviditets test. :O ?? Der kan man jo også være fuldstændig bombet i de første 3 måneder

Anmeld

15. juli 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Det er bare en blodprøve

Det er ikke så slemt eet med stofskiftet.. dey kan hurtugt reguleres hvis det er.. 

Jeg tager 3 små mikropiller om dagen og gud hvor er de det værd...

Jeg var en pige som altid frøs mega meget.. kunne ikke ligge på sofaen og se film med manden uden at falde i søvn-lige meget hvor meget jeg kæmpede og om jeg havde fået en sen eftermiddagslur???

Alt dette har ændret sig nu.. er så skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.