Mitallerstørsteønske skriver:
God ide med lægen
hvad med dine madvaner osv.? Når du spiser, er det så ensporet eller varieret (grønt osv.).?
Har en depression været i dine tanker.?
Lyder som mig for 2 år siden.. :/
Troede nemlig også det var vitamin underskud, men så spurgte lægen, hvorfor jeg ikke kunne sove, eller spise. Mit svar var... "Gab jeg kan ikke tænke længere pga. Søvnløshed, så ved det ikke"..
Lægens svar "Ved du går en del igennem (familie læge) så jeg vil gerne give dig en blodprøve og så teste dig for en depression." Lå på skala 8 ud af 10.
Men manglede ekstremt mange B12 vitamin. Det er godt for hjernen. Hehe.
Jeg ringer til lægen imorgen, puha' depression troede de jeg havde efter fødslen (aks!) meget uhyggelig oplevelse, men tror bare jeg glemte alt om det og slog det ud af hovedet, jeg prøver at overbevise mig selv om at jeg er lykkelig og alt er godt, men kan mærke jeg bliver mere og mere træt og ødelagt. ;(
Ja, det er ikke nemt med en lille fis i hjemmet på 9 måneder, men vi klarer det, vi er trods alt 2 om det...
madvaner; Hmm, spiser som jeg skal, får grøntsager hver aften, rugbrød til middag og en masse mellemmåltider, motionere også en del, men her den sidste uge har jeg ikke trænet For er så smadret!
Tror jeg bliver nødt til at kontakte lægen imorgen. ;(
Anmeld