morethanperfect skriver:
Puha ja .. Jeg har det som du 
Daniel har også ferie fra i morgen , men Oscar har været hjemme 1 uge , og det syns jeg er skide hårdt !
Dog har Daniel en masse planer og aftaler i ferien , da hans venner komme hjem til byen igen .. De bor i århus og Kbh , og vi på sydfyn , så han ser dem aaaldrig .. Det skal han også ha lov til jo 
Men tanken om jeg har drengene alene i morgen , torsdag , fredag , lørdag og søndag trækker godt nok tænder ud ..
Aner simpelthen ikke hvad vi skal finde på , og Noel er inde i tigerspring , så han kan bare ikke li andre end sin mor og far .. 
Håber i får en god ferie trods alt .. Syns dog denne uge er gået hurtigt allerede .. Nyder godt nok tiden med Oscar når Noel sover til middag 
Ja det er med at finde de kreative sider frem..
Sidste uge gik egentlig også ok, men man er træt om aftenen.. Så man priser sig bare lykkelig over at man er 2 i hverdagen..

Tror at vi skal fodre ænder og lege med trylledej i denne uge, og så har jeg en veninde i Sønderborg jeg tænker at besøge, så er den uge her også hurtig gået..:-)
Er jo os bare med at nyde at vi har al den tid sammen med dem.. Men jeg sover godt, trods natteroderiet :-)
Anmeld