En stor respekt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

morethanperfect

Puha ja .. Jeg har det som du

Daniel har også ferie fra i morgen , men Oscar har været hjemme 1 uge , og det syns jeg er skide hårdt ! 
Dog har Daniel en masse planer og aftaler i ferien , da hans venner komme hjem til byen igen .. De bor i århus og Kbh , og vi på sydfyn , så han ser dem aaaldrig .. Det skal han også ha lov til jo
Men tanken om jeg har drengene alene i morgen , torsdag , fredag , lørdag og søndag trækker godt nok tænder ud .. 
Aner simpelthen ikke hvad vi skal finde på , og Noel er inde i tigerspring , så han kan bare ikke li andre end sin mor og far ..

Håber i får en god ferie trods alt .. Syns dog denne uge er gået hurtigt allerede .. Nyder godt nok tiden med Oscar når Noel sover til middag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

DianaRJS

FamilenStorm skriver:

Jeg vil bare lige give jer alle et stort klap på skulderen og vise min respekt for jer!!

Min datter har dom flest haft fri i sidste uge og de næste 4 uger..
Min kære mand som har været en klovn til planlægning har lagt sin ferie i uge 31-32 i stedet for der hvor dp alligevel har lukket ( derfor 5 ugers ferie til prinsessen)

Dvs at jeg har stået i sidste uge og vil stå de næste 2 uger alene med min datter på 2,9 år og vores søn på 6 mdr alene.. Værsgo at finde på underholdning mor, bum.. Nyder at have hende hjemme og vi kan hygge, men det er sku også hårdt.. Især når de sover til middag på skift..

Jeg skal bare "klare" de 3 uger her, men må dog indrømme at jeg ser frem til weekenderne og til min mand starter ferie, så vi er to om opgaven igen.. :-)

Men respekt.. I skal klare det dag ud og dag ind- hele dagen.. Min mand kommer dog hjem igen kl 17..

Så respekt.. Det er sku sejt gået af jer..

Knus herfra

jeg har selv boet alene med mine 2 prinser i 3½ år...

og tror måske bare det er hverdag for os

derimod har jeg haft rigtig svært ved det når min kæreste har været der til at hjælpe... for stod det til mig måtte han gerne blande sig uden om  ved det er hårdt sagt, MEN som sagt har det bare været hverdag for os, så at der pludselig er ekstra hænder er så svært at vende sig til

Anmeld

15. juli 2013

FamilenStorm

morethanperfect skriver:

Puha ja .. Jeg har det som du

Daniel har også ferie fra i morgen , men Oscar har været hjemme 1 uge , og det syns jeg er skide hårdt ! 
Dog har Daniel en masse planer og aftaler i ferien , da hans venner komme hjem til byen igen .. De bor i århus og Kbh , og vi på sydfyn , så han ser dem aaaldrig .. Det skal han også ha lov til jo
Men tanken om jeg har drengene alene i morgen , torsdag , fredag , lørdag og søndag trækker godt nok tænder ud .. 
Aner simpelthen ikke hvad vi skal finde på , og Noel er inde i tigerspring , så han kan bare ikke li andre end sin mor og far ..

Håber i får en god ferie trods alt .. Syns dog denne uge er gået hurtigt allerede .. Nyder godt nok tiden med Oscar når Noel sover til middag

Ja det er med at finde de kreative sider frem..

Sidste uge gik egentlig også ok, men man er træt om aftenen.. Så man priser sig bare lykkelig over at man er 2 i hverdagen..

Tror at vi skal fodre ænder og lege med trylledej i denne uge, og så har jeg en veninde i Sønderborg jeg tænker at besøge, så er den uge her også hurtig gået..:-)

Er jo os bare med at nyde at vi har al den tid sammen med dem.. Men jeg sover godt, trods natteroderiet :-)

Anmeld

15. juli 2013

FamilenStorm

DianaRJS skriver:

jeg har selv boet alene med mine 2 prinser i 3½ år...

og tror måske bare det er hverdag for os

derimod har jeg haft rigtig svært ved det når min kæreste har været der til at hjælpe... for stod det til mig måtte han gerne blande sig uden om  ved det er hårdt sagt, MEN som sagt har det bare været hverdag for os, så at der pludselig er ekstra hænder er så svært at vende sig til

Det kunne jeg egentlig godt forestille mig.. Man finder jo sin egen rytme som fungere, samt sin måde at gøre tingene på, så kunne godt forestille mig at det næsten kunne være mere forstyrrende :-)

Anmeld

15. juli 2013

FamilenStorm

kesuh skriver:

Tak, men jeg vil så bare sige det er en fornøjelse, at have min søn i længere tid end jeg plejer nu hvor de har ferielukket i vuggestuen

Sommerferie!!! Yarh!

Men truth be told: Ja det kan godt være hårdt her i ferien, men så er det godt vi har bedsteforældre.. Bare en skam de bor 200km væk

Nyder det også, men ja synes det er hårdt og priser mig lykkelig når kl slår 16:30 og manden kommer hjem.. Her bor min mor også 200km væk og sviger arbejder endnu og de har heller ikke lige planlagt deres ferie for at hjælpe mig ;-) hehe

Anmeld

15. juli 2013

lycly

Jeg har det på samme måde! Jeg gik fra min datters far i sommerferien sidste år og var derfor alene med hende i mange uger og det var godt nok hårdt. Og nu med to små børn så er jeg helt smadret efter en weekend hvis min kæreste er på arbejde. Det er SÅ hyggeligt at have dem begge to hjemme, men puha, det er nemmere når man er to

Anmeld

15. juli 2013

DianaRJS

FamilenStorm skriver:

Det kunne jeg egentlig godt forestille mig.. Man finder jo sin egen rytme som fungere, samt sin måde at gøre tingene på, så kunne godt forestille mig at det næsten kunne være mere forstyrrende :-)

lige præcis...

men tror også jeg havde en nem start og først tog problemerne 7 måneder efter vi var blevet 3 da lilemanden var som en dræm som spæd, han skreg mere elelr mindre aldrig og sov igennem fra dag 1, så på den måde har jeg nok haft det nemt. men skal lige love for det fik en drejning da han var 7 måneder så derfra brugte vi self en månedes tid hvor det var hårdt, men det gav pote så alle kom i en rytme de kunne "acceptere"

Anmeld

15. juli 2013

FamilenStorm

DianaRJS skriver:

lige præcis...

men tror også jeg havde en nem start og først tog problemerne 7 måneder efter vi var blevet 3 da lilemanden var som en dræm som spæd, han skreg mere elelr mindre aldrig og sov igennem fra dag 1, så på den måde har jeg nok haft det nemt. men skal lige love for det fik en drejning da han var 7 måneder så derfra brugte vi self en månedes tid hvor det var hårdt, men det gav pote så alle kom i en rytme de kunne "acceptere"

Drømmestart du har fået.. Så slår det altså også lidt hårdere når det lige pludselig vender til det modsatte.. Det er man jo ikke "van" til ... hehe...

Anmeld

15. juli 2013

Pige2009

FamilenStorm skriver:

Jeg vil bare lige give jer alle et stort klap på skulderen og vise min respekt for jer!!

Min datter har dom flest haft fri i sidste uge og de næste 4 uger..
Min kære mand som har været en klovn til planlægning har lagt sin ferie i uge 31-32 i stedet for der hvor dp alligevel har lukket ( derfor 5 ugers ferie til prinsessen)

Dvs at jeg har stået i sidste uge og vil stå de næste 2 uger alene med min datter på 2,9 år og vores søn på 6 mdr alene.. Værsgo at finde på underholdning mor, bum.. Nyder at have hende hjemme og vi kan hygge, men det er sku også hårdt.. Især når de sover til middag på skift..

Jeg skal bare "klare" de 3 uger her, men må dog indrømme at jeg ser frem til weekenderne og til min mand starter ferie, så vi er to om opgaven igen.. :-)

Men respekt.. I skal klare det dag ud og dag ind- hele dagen.. Min mand kommer dog hjem igen kl 17..

Så respekt.. Det er sku sejt gået af jer..

Knus herfra

Tak! Du er nu også sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.