En stor respekt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
18 svar
22 synes godt om
14. juli 2013

FamilenStorm

Jeg vil bare lige give jer alle et stort klap på skulderen og vise min respekt for jer!!

Min datter har dom flest haft fri i sidste uge og de næste 4 uger..
Min kære mand som har været en klovn til planlægning har lagt sin ferie i uge 31-32 i stedet for der hvor dp alligevel har lukket ( derfor 5 ugers ferie til prinsessen)

Dvs at jeg har stået i sidste uge og vil stå de næste 2 uger alene med min datter på 2,9 år og vores søn på 6 mdr alene.. Værsgo at finde på underholdning mor, bum.. Nyder at have hende hjemme og vi kan hygge, men det er sku også hårdt.. Især når de sover til middag på skift..

Jeg skal bare "klare" de 3 uger her, men må dog indrømme at jeg ser frem til weekenderne og til min mand starter ferie, så vi er to om opgaven igen.. :-)

Men respekt.. I skal klare det dag ud og dag ind- hele dagen.. Min mand kommer dog hjem igen kl 17..

Så respekt.. Det er sku sejt gået af jer..

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er tidligere enlig mor og egentlig synes jeg, at jeg var mere udholdende dengang.
Det er nok fordi man hurtigt bliver forvænt med en hjælpsom mand.

Anmeld

14. juli 2013

FamilenStorm

RGN skriver:

Jeg er tidligere enlig mor og egentlig synes jeg, at jeg var mere udholdende dengang.
Det er nok fordi man hurtigt bliver forvænt med en hjælpsom mand.

Hehe.. Ja det kunne jeg godt forestille mig :-)

Anmeld

14. juli 2013

wamse

Jeg synes slet ikke det er slemt til hverdag, at stå alene med det hele, men for pokker det trækker tænder ud i ferien  Og jeg har endda kun et barn, og slet ikke et lille barn.  Min datter har selv fået lov til at bestemme om hun vil i sfo, fordi jeg alligevel er hjemme, men det vil sige at hun indtil nu ikke har været i sfo, og der er nu lukket de næste 14 dage 

Men hun skal i år for første gang på en uges ferie hos hendes aflastning i uge 31, hvilket jeg ser ret meget frem til nu.

Anmeld

14. juli 2013

Hvem?

Nu er jeg godt nok gift, men manden min er kørt når vi står op og drengene er puttet når han kommer hjem, ligesom ferier er vi også "alene", da han kun har ferie mellem jul og nytår og jeg må indrømme, jeg ELSKER at have mine børn "alene", og her holder vi 6 ugers ferie, drengene er 2,5 år og 3 år og jeg er gravid i uge 27

Elsker at tilbringe dagene med mine børn og kan simpelthen ikke få nok, alt det huslige og mad, indkøb osv. er de jo  bare med til, ved ikke om det bare er en "vanesag", men sådan har det altid været her, fra de blev født 

Anmeld

14. juli 2013

Bebsen

Tak

Anmeld

14. juli 2013

FamilenStorm

Hvem? skriver:

Nu er jeg godt nok gift, men manden min er kørt når vi står op og drengene er puttet når han kommer hjem, ligesom ferier er vi også "alene", da han kun har ferie mellem jul og nytår og jeg må indrømme, jeg ELSKER at have mine børn "alene", og her holder vi 6 ugers ferie, drengene er 2,5 år og 3 år og jeg er gravid i uge 27

Elsker at tilbringe dagene med mine børn og kan simpelthen ikke få nok, alt det huslige og mad, indkøb osv. er de jo  bare med til, ved ikke om det bare er en "vanesag", men sådan har det altid været her, fra de blev født 

Nyder også at have hende hjemme ingen tvivl om det..

Men derfor er det stadig hårdt når man er træt fra nattens roderi med den lille..

Men med en lille dreng på 6 måneder som kravler over alt, og en pige på 2 år som bare vil lege med sin mor (hoppe på trampolin, gynge, rutche mv) så bliver man lidt træt sidst på dagen..

Når lillemanden bliver noget større og de kan lege bedre sammen tror jeg også det bliver plads til lidt flere pusterum end der er nu :-)

Anmeld

14. juli 2013

FamilenStorm

wamse skriver:

Jeg synes slet ikke det er slemt til hverdag, at stå alene med det hele, men for pokker det trækker tænder ud i ferien  Og jeg har endda kun et barn, og slet ikke et lille barn.  Min datter har selv fået lov til at bestemme om hun vil i sfo, fordi jeg alligevel er hjemme, men det vil sige at hun indtil nu ikke har været i sfo, og der er nu lukket de næste 14 dage 

Men hun skal i år for første gang på en uges ferie hos hendes aflastning i uge 31, hvilket jeg ser ret meget frem til nu.

Tror os det er fordi at man er vant til at kun at have den lille hjemme i dagtimerne og når prinsessen kommer hjem er vi to om opgaven.. Så savner man bare lige den ekstra hånd der "normal" er..

Anmeld

14. juli 2013

dorthemus

Mange tak

Anmeld

14. juli 2013

kesuh

Tak, men jeg vil så bare sige det er en fornøjelse, at have min søn i længere tid end jeg plejer nu hvor de har ferielukket i vuggestuen

Sommerferie!!! Yarh!

Men truth be told: Ja det kan godt være hårdt her i ferien, men så er det godt vi har bedsteforældre.. Bare en skam de bor 200km væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.