Kan man tillade sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

foto på lærred

Jeg kan se på besvarelserne, at meningerne er delte. Personligt ville jeg aldrig gå til et bryllup i jeans og skjorte, men da det jo er dig der kender paret best og ved hvilke bryllup det bliver så har du måske en ide om det er på sin plads. Hvis du er i tvivl, ville jeg helt sikkert spørge bruden for at være på den sikre side.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Den personlige collage, invitationer, wallstickers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

Kan man godt tillade sig at tage følgende tøj på til bryllup:

sort skjorte med blazer udenover

Pæne tæt siddende jeans, med et par pumps til? 

brylluppet skal afholdes i en have 7-9-13. 

Tænker at det er ok causul, men samtidig pænt, og efter vind og vejr forhold i forhold til at det jo ikke nødvendigvis er sønderligt godt vejr på det tidspunkt. 

Jeg skriver dette som anonym, da jeg ikke ved om bruden er herinde 

jeg har været til barnedåb i jeans og skjorte, men det var heller ikke en kæmpe fest, det var brunch med familien. Jeg havde endda sort skjorte på.
men det sådan jeg går klædt, jeg tager ikke noget på jeg ikke har det godt i. og det ved folk. Jeg er ikke meget for at store fine kjoler eller bare kjoler i det hel taget.

Anmeld

14. juli 2013

Calliope

Yurie skriver:

jeg har været til barnedåb i jeans og skjorte, men det var heller ikke en kæmpe fest, det var brunch med familien. Jeg havde endda sort skjorte på.
men det sådan jeg går klædt, jeg tager ikke noget på jeg ikke har det godt i. og det ved folk. Jeg er ikke meget for at store fine kjoler eller bare kjoler i det hel taget.

Men hvis der var dress-code, var du vel ikke dukket op i jeans - selvom folk ved du ikke er vild med kjoler?

For hvis en gæst var dukket op til mit bryllup i jeans, var den person blevet bedt om at gå... Jeg gav ikke så mange penge for en fin fest, for at folk skulle være pisse ligeglade med hvordan de så ud på min store dag...

TS, jeg synes helt seriøst du bør spørge bruden hvilken type bryllup det er før du beslutter dig for det - andet er sgu lidt respektløs i min verden, og som sagt - så var du blevet bedt om at gå, hvis du var min gæst... Nu holdt jeg også min fest på en fin restaurant osv, men still - skader ikke lige at være sikker på brudens holdning først!

Anmeld

14. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Calliope skriver:

Men hvis der var dress-code, var du vel ikke dukket op i jeans - selvom folk ved du ikke er vild med kjoler?

For hvis en gæst var dukket op til mit bryllup i jeans, var den person blevet bedt om at gå... Jeg gav ikke så mange penge for en fin fest, for at folk skulle være pisse ligeglade med hvordan de så ud på min store dag...

TS, jeg synes helt seriøst du bør spørge bruden hvilken type bryllup det er før du beslutter dig for det - andet er sgu lidt respektløs i min verden, og som sagt - så var du blevet bedt om at gå, hvis du var min gæst... Nu holdt jeg også min fest på en fin restaurant osv, men still - skader ikke lige at være sikker på brudens holdning først!

Men hun er vel ikke ligeglad. Hun tager det på hun føler sin fin i. 

jeg kunne aldrig finde på at kræve kjole og slet ikke smide nogen ud grundet påklædning. Det synes jeg nu er ret voldsomt. 

Anmeld

14. juli 2013

Tulle28

Umiddelbart vil jeg sige nej, men det kommer jo helt an på dels hvilken type bryllup det er (om der er decideret dresscode) og på nrudeparret. Jeg ville selv blive rigtig ked af at gæster mødte op i "den mundering" til mit bryllup.

Anmeld

14. juli 2013

marie_jon

Anonym skriver:

Kan man godt tillade sig at tage følgende tøj på til bryllup:

sort skjorte med blazer udenover

Pæne tæt siddende jeans, med et par pumps til? 

brylluppet skal afholdes i en have 7-9-13. 

Tænker at det er ok causul, men samtidig pænt, og efter vind og vejr forhold i forhold til at det jo ikke nødvendigvis er sønderligt godt vejr på det tidspunkt. 

Jeg skriver dette som anonym, da jeg ikke ved om bruden er herinde 

Jada�� Medmindre at det er en Dresscode, som de ønsker at man følger? Jeg kunne SAGTENS finde på at have det samme på til et bryllup. Er ikke en kjole pige

Anmeld

14. juli 2013

TNBC

Calliope skriver:

lige pt.ville jeg så nok være kommet i jakkesæt eller sådan noget. Det er mig der skal have tøjet på hele dagen og måske natten.
Men jo jeg skal måske have kjole på når min brors bryllup, men jeg ved det ikke endnu.
Nej jeg tager ikke jeans på til en kæmpe fin fest, men ts ved jo nok godt hvordan det skal foregå og det nok ikke er det store kirkebryllup.

Anmeld

14. juli 2013

TNBC

mor:) skriver:

jeg kunne aldrig finde på at kræve kjole og slet ikke smide nogen ud grundet påklædning. Det synes jeg nu er ret voldsomt. 

Præcis.. Og tak...

Jeg kommer jo ikke ind og ligner en vagobond, og man kan godt få jeans i forskellige farver og pæne. Hvorfor skal jeg tvinges i noget tøj jeg ikke har det godt i?
Og ja, når folk invitere mig til noget, ved de hvad de kan forvente at jeg dukker op i, men jeg gør mig da så flot som jeg kan og hvis jeg bliver smidt ud på grund af mit tøj, vil jeg da ikke være med til den fest. Skal jeg så også sætte mit hår på den rette måde eller blive smidt ud?

Anmeld

14. juli 2013

TNBC

mor:) skriver:

Præcis.. Og tak...

Jeg kommer jo ikke ind og ligner en vagobond, og man kan godt få jeans i forskellige farver og pæne. Hvorfor skal jeg tvinges i noget tøj jeg ikke har det godt i?
Og ja, når folk invitere mig til noget, ved de hvad de kan forvente at jeg dukker op i, men jeg gør mig da så flot som jeg kan og hvis jeg bliver smidt ud på grund af mit tøj, vil jeg da ikke være med til den fest. Skal jeg så også sætte mit hår på den rette måde eller blive smidt ud?

Anmeld

14. juli 2013

nielsen80

Calliope skriver:

Sjovt hvor forskellige, man kan være. Jeg ville bare håbe på, at mine gæster var tilpasse og havde det sjovt. Jeg har aldrig tænkt over, at ens påklædning ligefrem kan fornærme værterne.......

Shit nu blev jeg lige endnu mere nervøs for at finde det rigtig til det bryllup, jeg skal til i aug jeg er nemlig ikke kjole-pynte pige typen, så det kan godt være lidt svært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.