Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg tænker tit på om jeg er i det rigtige forhold Men tænker så også at jeg ved hvad jeg har men ikke had jeg får.. Jeg har rigtig mange ting ved min kæreste som gør mig ked/går mig på.. Siger så til mig selv at græsset er ikke grønnere på den anden side.. men måske er det?? Er i tvivl om vi er rigtige for hinanden.. og tit tager jeg mig selv i at jeg bare ikke er glad Hvordan finder jeg ud af med mig selv om det er det rigtige?? Ved jo godt der altid er ting som kan irritere en osv.. men hvor går grænsen og hvordan har i andre det...?
Jeg tænker tit på om jeg er i det rigtige forhold Men tænker så også at jeg ved hvad jeg har men ikke had jeg får.. Jeg har rigtig mange ting ved min kæreste som gør mig ked/går mig på.. Siger så til mig selv at græsset er ikke grønnere på den anden side.. men måske er det?? Er i tvivl om vi er rigtige for hinanden.. og tit tager jeg mig selv i at jeg bare ikke er glad Hvordan finder jeg ud af med mig selv om det er det rigtige?? Ved jo godt der altid er ting som kan irritere en osv.. men hvor går grænsen og hvordan har i andre det...?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana2013 skriver: Selvfølelgelig håber du han bliver glad, meeeen hvad så hvis han slet ikke bliver glad og ikke vil have det, ved du så om du vil beholde det eller ej, for hvis du er i tvivl om dette, synes jeg faktisk du skal ringe og snakke med ham (selvom det risikere at ødelægge hans ferie) for hvis i nu ikke skulle have det er det jo bedst at få det fjernet hurtigst muligt... Men omvendt er du 100 procent sikker på at du vil have det synes jeg du skal vente held og lykke med det hele
Selvfølelgelig håber du han bliver glad, meeeen hvad så hvis han slet ikke bliver glad og ikke vil have det, ved du så om du vil beholde det eller ej, for hvis du er i tvivl om dette, synes jeg faktisk du skal ringe og snakke med ham (selvom det risikere at ødelægge hans ferie) for hvis i nu ikke skulle have det er det jo bedst at få det fjernet hurtigst muligt... Men omvendt er du 100 procent sikker på at du vil have det synes jeg du skal vente held og lykke med det hele
?
Anonym skriver: ?
Hvis I har børn i forholdet synes jeg, at man skylder dem at arbejde på forholdet. Hvis I ikke har børn, så synes jeg helt sikkert ikke du skal bruge mere tid på et forhold hvor du er sådan i tvivl.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128