Som mange andre har skrevet, så er jeg også sammen med min bedste ven
Vi har været kærester i lidt over 2år, og for hver dag der går elsker jeg ham en smule mere 
I starten levede vi begge i en rus af forelskelse, ingen af os kunne se den andens fejl og mangler, og vi kunne slet ikke få nok af hinanden!
Langsomt blev forelskelse til kærlighed, og vi ramte også en lidt tough periode efter det første år, hvor vi så småt begyndte at tillade os at være uenige, skændes eller irritere os over hinanden... Den dag idag irriterer det mig stadig grænseløst at han ikke kan tale om følelser og problemer, men hellere lukker øjnene og går og er pigesur, det irriterer mig at han er mere engageret i sit arbejde end vores forhold til tider, det irriterer mig at han ALTID skal bestemme hvad vi skal se i fjernsynet, det irriterer mig at han altid falder i søvn på sofaen og bliver sur hvis jeg vækker ham, og omvendt sur hvis jeg ikke gør, og det irriterer mig at han vælger at bruge meget af sin fritid i sit værksted...
Når det så er sagt, så er det kun en brøkdel af tiden hvor det egentlig går mig på, for når han ligger og bobler med halvt åben mund på sofaen krøllet sammen i skødet på mig, eller sidder med armene over kors og rynkede bryn og lader som om han ikke kan se mig når han er fornærmet, så kan jeg ikke lade være med at trække på smilebåndet - han er MIN, min mand, og alle de små ting er med til at gøre ham til den charmerende, forunderlige, unikke og skønne person som jeg ønsker at tilbringe resten af mit liv sammen med 
Der er med garanti også en masse ting ved mig der irriterer ham, men vi accepterer hinanden for de personer vi nu en gang er, og når han har det svært eller har brug for min støtte så har jeg hans ryg 100%, ligesom jeg ved at han har min
Vi griner sammen, græder sammen, sover sammen, elsker sammen, hader sammen, vi snakker om alt og er hinandens klippe i med- og modvind.
Han kan stadig gøre mig blød i knæene og give mig sommerfugle i maven, og den dag idag har jeg stadig svært ved at undvære ham, hvor han omvendt har brug for sin alenetid. Dette har også været roden til et par uenigheder eller fire, men når alt kommer til alt og jeg skal forestille mig et liv uden ham, så går skærmen i sort - jeg finder ikke nogen bedre 
Hvis ikke man er sikker, selv gennem modvind og irritationer, så tror jeg ikke på at det er det rigtige... Mit råd må være at snakke det igennem med ham og lade ham fortælle dig hvad der går ham på ifht. dig og din person, og så må i sammen, hvis i vil kæmpe for det, prøve at finde tilbage til grunden til hvorfor i egentlig fandt sammen