Hjælp til mindetatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

LinLin

lineog4 skriver:

Er det hans eget håndtryk? Har en mindetatoo for min datter men den er et symbol hvor jeg kan se der står hendes navn. 

Har selv overvejet hendes håndaftryk men har det istedet på sten og i en medaljon.

line

Nej det er det ikke. Det overvejede vi slet ikke - vi har billeder af hånden på min pegefinger. jeg tror måske også de er alt for skrøbelige så tidligt til at man kan tage aftryk...
Det er derfor det er ekstra vigtigt at den kan laves i den str hånden var!

Og vi ved i øvrigt endnu ikke om Noa var en dreng eller pige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Mumto3

Undskyld hvis det virker forkert at jeg spørger, men hvornår mistede du? Jeg huskerdet som uge 14, men blev helt i tvivl.

Anmeld

13. juli 2013

LinLin

Rødhætte skriver:

Jeg er mest til den grønne, da skriften erlidt "utydelig". Personligt ville jeg ikke sætte dato på. Ellers en rigtig fin tatoo..

Jeg tror også nok jeg er kommet frem til at få den uden...

Jeg synes måske den grønne er "for fin" til denne her tatovering... Det er svært - det kan jo ikke gøres om!

Anmeld

13. juli 2013

LinLin

Mumto3 skriver:

Undskyld hvis det virker forkert at jeg spørger, men hvornår mistede du? Jeg huskerdet som uge 14, men blev helt i tvivl.

Det var det også - hvorfor?

Anmeld

13. juli 2013

Pikku Myy

Hvad med at spørge tatovøren. Det virker til at de ofte er skide gode til at finde den helt rigtige skrifttype og "opsætning".

Anmeld

13. juli 2013

lineog4

Ved ikke hvorfor jeg skrev han for ved godt du har skrevet I endnu ikke kender kønnet. 

Kan godt være de er lige for skrøbelige i den alder, men bare et par uger mere så ked jeg man kan. Man kan jo også få tatovør til lave udkast hvor der tages udgangspunkt i billedet. 

Men når det er sagt er det også smukt med en hånd som den du har vist symbolikken er den samme. 

Anmeld

13. juli 2013

LinLin

hautecouture skriver:

Det ville være en fantastisk idé, at din søn skrev navnet synes jeg - så bliver den endnu mere personlig end den er i forvejen Det ville jeg klart vælge.  

Og al mulig fremtidig lykke og positiv energi til dig og din familie 

Tak

Tror jeg lige vil få ham til at skrive det så jeg kan se det sammen med hånden - når han kommer hjem fra weekend hos sin far

Anmeld

13. juli 2013

lineog4

Og forresten ville jeg synes det var smukt hvis det enten var din søn der skrev navnet eller måske dig selv.

Anmeld

13. juli 2013

LinLin

lineog4 skriver:

Og forresten ville jeg synes det var smukt hvis det enten var din søn der skrev navnet eller måske dig selv.

Ja det kunne nemlig være fint også hvis han skrev det

Anmeld

13. juli 2013

lineog4

Hvor skal du have den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.