Hjælp til mindetatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken skrifttype ville du vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.733 visninger
25 svar
19 synes godt om
13. juli 2013

LinLin

Jeg er ved at tænke over en tatovering jeg gerne vil have lavet som minde om min lille Noa...

Hvilken skrifttype ville I bruge af dem der er på billedet???

(Rød er den i øverste venstre hjørne! - det kan næsten ikke ses på billedet )

Har en ide om at der skal stå "Noa" og så være et billede af en hånd (som det sorte navn står iforb. med hånden...)
Jeg vil have lavet hånden i den størrelse Noas hånd var = meget lille.

Tror I man kan lave en hånd der kun er ca 1,5cm? ellers går min ide lidt i vasken

Har også skrevet dato under navnet, men det er jeg meget i tvivl om jeg vil have...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Kløver

Synes det ville være flot med Bordeaux skrift typen og så enten sort eller den helt mørke Bordeaux farve til navnet og synes det ser pænt ud med dato på

Anmeld

13. juli 2013

hesøth

LinLin skriver:

Jeg er ved at tænke over en tatovering jeg gerne vil have lavet som minde om min lille Noa...

Har en ide om at der skal stå "Noa" og så være et billede af en hånd (som det sorte navn står iforb. med hånden...)

Tror I man kan lave en hånd der kun er ca 1,5cm? ellers går min ide lidt i vasken

Har også skrevet dato under navnet, men det er jeg meget i tvivl om jeg vil have...

Synes helt klart den lilla skrifttype. Den ser lidt skrøbelig ud - nærmest som om et barn har skrevet det..........et lille bitte barn, der trods alt har sat et aftryk.

Farven synes jeg skal være sort. Og ja uden dato, men med et håndaftryk...Det lyder som en fantastisk smuk ide, du har fået!

Anmeld

13. juli 2013

LinLin

Maja84 skriver:

Synes det ville være flot med Bordeaux skrift typen og så enten sort eller den helt mørke Bordeaux farve til navnet og synes det ser pænt ud med dato på

Ja måske dato også men tror du man kan lave lave hånden så lille???

Anmeld

13. juli 2013

EnSødMor

LinLin skriver:

Hvor ser det bare fint ud, jeg ville vælge den skrift som det røde er, og hånden kan selvfølgelig godt laves! Fin ide, derimod syntes jeg ikke om at der står dato under, men det er bare min mening.... Jeg ville syntes det var for mange oplysninger at sætte på kroppen hvilket ifølge mig ville give endnu mere smerte, for så er det ikke kun navnet man dagligt bliver mindet oM men derimod også en dato.  

Og et stort knus til dig, verden er et uretfærdigt sted at leve i, håber i får det bedre med tiden... 

Anmeld

13. juli 2013

LinLin

hesøth skriver:

Synes helt klart den lilla skrifttype. Den ser lidt skrøbelig ud - nærmest som om et barn har skrevet det..........et lille bitte barn, der trods alt har sat et aftryk.

Farven synes jeg skal være sort. Og ja uden dato, men med et håndaftryk...Det lyder som en fantastisk smuk ide, du har fået!

Det skal helt klart være sort farve - både navn og hånd ( og måske dato)

Og rigtig pointe med det skrøbelige

Har også overvejet om min søn på seks skulle skrive navnet....

Anmeld

13. juli 2013

LinLin

Frk-S skriver:

Hvor ser det bare fint ud, jeg ville vælge den skrift som det røde er, og hånden kan selvfølgelig godt laves! Fin ide, derimod syntes jeg ikke om at der står dato under, men det er bare min mening.... Jeg ville syntes det var for mange oplysninger at sætte på kroppen hvilket ifølge mig ville give endnu mere smerte, for så er det ikke kun navnet man dagligt bliver mindet oM men derimod også en dato.  

Og et stort knus til dig, verden er et uretfærdigt sted at leve i, håber i får det bedre med tiden... 

Jeg er også selv i tvivl om dato netop fordi det er meget på et meget lille sted + det ikke er datoen der er vigtig, men at Noa var her og satte et aftryk i os!

Anmeld

13. juli 2013

lineog4

Er det hans eget håndtryk? Har en mindetatoo for min datter men den er et symbol hvor jeg kan se der står hendes navn. 

Har selv overvejet hendes håndaftryk men har det istedet på sten og i en medaljon.

line

Anmeld

13. juli 2013

Rødhætte

LinLin skriver:

Jeg er mest til den grønne, da skriften erlidt "utydelig". Personligt ville jeg ikke sætte dato på. Ellers en rigtig fin tatoo..

Anmeld

13. juli 2013

hautecouture

LinLin skriver:

Det skal helt klart være sort farve - både navn og hånd ( og måske dato)

Og rigtig pointe med det skrøbelige

Har også overvejet om min søn på seks skulle skrive navnet....

Det ville være en fantastisk idé, at din søn skrev navnet synes jeg - så bliver den endnu mere personlig end den er i forvejen Det ville jeg klart vælge.  

Og al mulig fremtidig lykke og positiv energi til dig og din familie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.