Alkohol og tidlig gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

umiddelbart vil jeg sige nej når du skriver om du må drikke, men handler det om en enkelt øl eller en enkelt nydelses genstrand ser jeg ingen problemer i det.
Jeg kan selv godt lide at nyde en øl i ny og næ, og jeg tager altså uden dårlig samvigtighed gerne en halv - hel øl til maden hvis jeg lyster dette

men hvis du med at drikke mener shots og direkte spiritus ville jeg selvfølgelig også fraråde at gøre det, da du vil få det så dårligt med dig selv hvis noget skulle gå galt senere hen.

Ville ikke gøre det , men hvis jeg lod være og teste ville jeg jo ikke vide jeg var gravid , da jeg først har testdag på tirsdag, men tog en test til morgen , netop fordi jeg ikke være sikker fordi jeg skulle til fødselsdag .. Havde nok bare regnet med en negati test faktisk .

Mistede sidst jeg var gravid , så hvis der skete noget fordi jeg drak ,,ville jeg give de skylden , og det vil jeg ikke leve med ..
Jeg har hørt et sted at mor og barn ikke er forbundet før i uge 6 . Ikke at jeg gør det , men har bare hørt det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jeg skal have min mens her på tirsdag , men har i dag testet svagt positivt .. Jeg skal så til fødselsdag i aften , og havde egentlig planer om at drikke . Med hvad så nu ?? Kan man godt det , når det er så tidligt ??

hvorfor overhovede tage chancen?!

Nu har du været så HELDIG at få en positiv test, så lad dog være med at gamble med barnets helbred!

Er den ene fest virkelig mere vigtig end det barn??

ej..jeg forstår bare overhoved ikke, at det i det heletaget skal stilles spørgsmålstegn ved

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

hvorfor overhovede tage chancen?!

Nu har du været så HELDIG at få en positiv test, så lad dog være med at gamble med barnets helbred!

Er den ene fest virkelig mere vigtig end det barn??

ej..jeg forstår bare overhoved ikke, at det i det heletaget skal stilles spørgsmålstegn ved

Nej nej , sådan skal det slet ikke lyde ! Jeg vil slet ikke gøre det, ville bare høre jeres mening . Er lykkelig over det her , hvis den selvfølgelig holder ved :-) ..
Holdte op med at ryge sidst jeg var gravid fra dag 1 , og har holdt ved siden , netop fordi jeg vil mit barn det bedste ..

Anmeld

13. juli 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Nej nej , sådan skal det slet ikke lyde ! Jeg vil slet ikke gøre det, ville bare høre jeres mening . Er lykkelig over det her , hvis den selvfølgelig holder ved :-) ..
Holdte op med at ryge sidst jeg var gravid fra dag 1 , og har holdt ved siden , netop fordi jeg vil mit barn det bedste ..

Er MEGET lettet

forsigtigt tillykke

Anmeld

13. juli 2013

Rødhætte

MKBP skriver:

Øhh...nej !!! Hvis du har en positiv test, så er du jo gravid og så er alkohol jo skadeligt !

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.