BigHope13 skriver:
umiddelbart vil jeg sige nej når du skriver om du må drikke, men handler det om en enkelt øl eller en enkelt nydelses genstrand ser jeg ingen problemer i det.
Jeg kan selv godt lide at nyde en øl i ny og næ, og jeg tager altså uden dårlig samvigtighed gerne en halv - hel øl til maden hvis jeg lyster dette
men hvis du med at drikke mener shots og direkte spiritus ville jeg selvfølgelig også fraråde at gøre det, da du vil få det så dårligt med dig selv hvis noget skulle gå galt senere hen.
Ville ikke gøre det , men hvis jeg lod være og teste ville jeg jo ikke vide jeg var gravid , da jeg først har testdag på tirsdag, men tog en test til morgen , netop fordi jeg ikke være sikker fordi jeg skulle til fødselsdag .. Havde nok bare regnet med en negati test faktisk .
Mistede sidst jeg var gravid , så hvis der skete noget fordi jeg drak ,,ville jeg give de skylden , og det vil jeg ikke leve med ..
Jeg har hørt et sted at mor og barn ikke er forbundet før i uge 6 . Ikke at jeg gør det , men har bare hørt det ..
Anmeld