Alkohol og tidlig gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
14 svar
34 synes godt om
13. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal have min mens her på tirsdag , men har i dag testet svagt positivt .. Jeg skal så til fødselsdag i aften , og havde egentlig planer om at drikke . Med hvad så nu ?? Kan man godt det , når det er så tidligt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

grinny

Jeg ville ikke gøre det, selvfølgelig pga. baby, men også fordi jeg ved at vidste der så skete noget ville jeg give mig selv skylden bagefter 

Anmeld

13. juli 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Jeg skal have min mens her på tirsdag , men har i dag testet svagt positivt .. Jeg skal så til fødselsdag i aften , og havde egentlig planer om at drikke . Med hvad så nu ?? Kan man godt det , når det er så tidligt ??

Øhh...nej !!! Hvis du har en positiv test, så er du jo gravid og så er alkohol jo skadeligt !

Anmeld

13. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg ville bestemt ikke løbe den risiko. 

Anmeld

13. juli 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Ja, det kan du da sagtens, og gennem hele graviditeten, hvis du ønsker det! 

Det kan så diskuteres hvor klogt det er! 

Beklager, men kan ikke forstå hvordan du overhovedet er i tvivl....

Anmeld

13. juli 2013

Lilje82

Jeg ville bestemt ikke gøre det.

Anmeld

13. juli 2013

lycly

Jeg ville ikke gøre det! Jeg drak tidligt i min graviditet (vidste ikke jeg var gravid) og blev så sindssygt dårlig! Har aldrig oplevet noget lignende

Anmeld

13. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

om du kan? ja sagtens..

er det en god ide? absolut ikke..

det jo alkohol og du er gravid!?

Anmeld

13. juli 2013

B&J

FrkZier skriver:

om du kan? ja sagtens..

er det en god ide? absolut ikke..

det jo alkohol og du er gravid!?

godt skrevet

Anmeld

13. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

umiddelbart vil jeg sige nej når du skriver om du må drikke, men handler det om en enkelt øl eller en enkelt nydelses genstrand ser jeg ingen problemer i det.
Jeg kan selv godt lide at nyde en øl i ny og næ, og jeg tager altså uden dårlig samvigtighed gerne en halv - hel øl til maden hvis jeg lyster dette

men hvis du med at drikke mener shots og direkte spiritus ville jeg selvfølgelig også fraråde at gøre det, da du vil få det så dårligt med dig selv hvis noget skulle gå galt senere hen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.