Nu varer det ikke længe mere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

MorDk

Kram & Tanker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

lycly

Alle mine tanker går til jer Kræft er en forfærdelig uretfærdig og ubarmhjertig sygdom.

Husk på, når hun ikke længere er her, er hun et sted fri fra kræft og sygdom.

Anmeld

13. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er så trist på jeres vejne'! Vh stine

Anmeld

13. juli 2013

Muffinmus

Jeg føler dyb sorg på dine vegne, kunne heller ikke overskue at se min mor sådan. Men det er jo den sidste tid pg man vil gerne være der for dem man elsker. Jeg håber det går hurtigt for hende nu, så i ikke skal vente og hun ikke skal lide mere.

Anmeld

13. juli 2013

LLN

sandramor skriver:

Ja som overskriften siger så varer det desværre ikke længe før jeg ikke har min mor her mere
Som nogen måske kan huske fik hun konstateret meget fremskreden cancer.... Faktisk i hele kroppen... Hun fik for 20 år siden fjernet et modermærke som var ondartet og denne her gang stammer metestaserne fra modermærket og de er overalt på hendes krop...
Nå men i søndags var jeg og den mindste oppe og spise hos mine forældre og lægger med det samme mærke til at min mor ikke kan bruge sin højre hånd og hun siger det føles som om den sover... Hun trækker også mærkeligt på det ene ben.... Om aftenen skriver min far til mig at hun er faldet og slået sig og hun taler mærkeligt og han har ringet 112... Hun kommer afsted... Jeg får naboen til at kigge efter børnene og kører med min far derud....
Hun blir indlagt på sygehuset og lægen fortæller at hendes kræft er meget fremskreden og hele hendes krop er på overarbejde... Og hun har ikke langt igen... Samtidig mistænker de en hjerneblødning... Hvilket en scanning bekræfter... Så hun er lam i højre side og kan næsten ikke tale.... Føj for pokker det var hårdt at se min mor så syg og se angsten i hendes øjne
Nå men om mandagen spørger jeg min far om han har overvejer at få min mor hjem så hun kan få sine sidste dage herhjemme... Og det har han heldigvis... Så onsdag eftermiddag kommer hun hjem og ligger nu derhjemme med døgnpleje... Der kommer sygeplejersker 3-4 gange om dagen og om natten og ser til hende.... Vi er hos hende hele tiden og hygger med hende.. Taler lidt med hende og ellers bare er hos hende...
Det er sku hårdt at sidde og se sin mor så afkræftet og syg og ikke kunne tale eller gå.... Men samtidig en stor glæde st se den glæde i hendes øjne da hun kom hjem i det hjem hun har boet i i 33 år....
Den store datter som er meget knyttet til mormor har været med i processen og kommer og siger Hej til hende hver dag og ja det er skide hårdt for hende men huk har brug for at være en del af alt det her....
Til tider græder hun lidt og så får vi talt om det på fornuftig vis og så går det bedre....
Men ja kan se tiden er ved at rende ud for for min skønne dejlige mor men er ved hendes side alt jeg kan og hun lyser op hver gang hun ser mine børn....... Men må nok erkende at efter weekenden så er hun her nok ikke længere

Elsker min mor så fantastisk højt og vil altid savne hende i mit liv, hendes gode humør, hendes energi og ikke mindst hendes moderkærlighed ?

Nå undskyld det blev lidt rodet.... Skulle bare lidt ud med det :-)

1000 tanker til dig og din familie i den næste svære tid. I går var det 3 måneder siden jeg mistede min mor til kræften. Af og til tænker jeg stadig på hende som hun lå i sygesengen til sidst, men de fleste tanker går heldigvis tilbage til de mange fantastiske timer vi har haft samen.

Anmeld

13. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sandramor skriver:

Ja som overskriften siger så varer det desværre ikke længe før jeg ikke har min mor her mere
Som nogen måske kan huske fik hun konstateret meget fremskreden cancer.... Faktisk i hele kroppen... Hun fik for 20 år siden fjernet et modermærke som var ondartet og denne her gang stammer metestaserne fra modermærket og de er overalt på hendes krop...
Nå men i søndags var jeg og den mindste oppe og spise hos mine forældre og lægger med det samme mærke til at min mor ikke kan bruge sin højre hånd og hun siger det føles som om den sover... Hun trækker også mærkeligt på det ene ben.... Om aftenen skriver min far til mig at hun er faldet og slået sig og hun taler mærkeligt og han har ringet 112... Hun kommer afsted... Jeg får naboen til at kigge efter børnene og kører med min far derud....
Hun blir indlagt på sygehuset og lægen fortæller at hendes kræft er meget fremskreden og hele hendes krop er på overarbejde... Og hun har ikke langt igen... Samtidig mistænker de en hjerneblødning... Hvilket en scanning bekræfter... Så hun er lam i højre side og kan næsten ikke tale.... Føj for pokker det var hårdt at se min mor så syg og se angsten i hendes øjne
Nå men om mandagen spørger jeg min far om han har overvejer at få min mor hjem så hun kan få sine sidste dage herhjemme... Og det har han heldigvis... Så onsdag eftermiddag kommer hun hjem og ligger nu derhjemme med døgnpleje... Der kommer sygeplejersker 3-4 gange om dagen og om natten og ser til hende.... Vi er hos hende hele tiden og hygger med hende.. Taler lidt med hende og ellers bare er hos hende...
Det er sku hårdt at sidde og se sin mor så afkræftet og syg og ikke kunne tale eller gå.... Men samtidig en stor glæde st se den glæde i hendes øjne da hun kom hjem i det hjem hun har boet i i 33 år....
Den store datter som er meget knyttet til mormor har været med i processen og kommer og siger Hej til hende hver dag og ja det er skide hårdt for hende men huk har brug for at være en del af alt det her....
Til tider græder hun lidt og så får vi talt om det på fornuftig vis og så går det bedre....
Men ja kan se tiden er ved at rende ud for for min skønne dejlige mor men er ved hendes side alt jeg kan og hun lyser op hver gang hun ser mine børn....... Men må nok erkende at efter weekenden så er hun her nok ikke længere

Elsker min mor så fantastisk højt og vil altid savne hende i mit liv, hendes gode humør, hendes energi og ikke mindst hendes moderkærlighed ?

Hvor må det værre svært for dig/jer. Er ked af det på jeres vegne. Godt i har muligheden for at være der og få sagt ordenligt farvel.

Anmeld

13. juli 2013

bøllen

Gør mig rigtig ondt . Det er sku ikke særlig sjov. 

imorgen er det 1/2 år vi stod i samme situation og min far gik bort . 

hvor dejligt din mor er kommet hjem og kan forlade denne verden fra det sted hun ønsker . Med sine allerkæreste omkring sig 

Mine tanker går til jer 

Anmeld

13. juli 2013

heaven

hejsa

åh, jeg føler med dig - ved lige hvordan du har det....

jeg håber i får hende sendt godt af sted, når tiden er....

Min mor fik for knap 3 år siden konstateret kræft i hjernen - hun har været gennem 7 operationer siden, og har nu fået at vide der ikke er mere at gøre.... så det er et spørgsmål om tid, og det er så uvirkeligt og rigtig hårdt - hun er kun 55 og jeg har en lillebror på 20.... 

Jeg er egentlig rimelig afklaret med at hun skal herfra og jeg synes ikke hun skal være her for enhver pris - men hvordan siger man farvel til den klippe man har haft igennem hele sit liv - det er så mega hårdt. Huner så livsglad og slet slet ikke klar til at sige farvel til os eller livet - lortesygdom!!!

Jannie 

Anmeld

13. juli 2013

Muhmi

Jeg har simpelthen lyst til at give dig den største krammer med tårer, latter, vrede og afmagt alt sammen blandet i et kram hvor alting bare kommer ud!

Jeg kan slet ikke forestille mig den smerte du føler indeni lige nu og jeg frygter den dag jeg selv skulle stå og være så tæt på at miste min mor eller far...

Åh hvor ville jeg ønske jeg kunne gøre sådan at verdenen aldrig skulle opleve død og tab igen... Det er så unfair at naturen har valgt at sætte en bestemt dato på vores ophold her blandt alle de dejlige oplevelser og mennesker vi omgiver os med.

Jeg håber at I trods alt får en god, hyggelig, dejlig og glædelig tid sammen her til sidst... Nyd hende alt det du kan, sig ALT der falder dig ind, kram og kys hende så meget som muligt, man får desværre aldrig chancen for det igen den dag hun ikke er her mere og det er ikke sjovt at gå med følelsen af at man skulle/kunne have gjort noget anderledes.

Kæmpe kram, knus og medfølelende tårer til dig og din familie!

Anmeld

13. juli 2013

Babiesontheway

Sender alle mine tanker til dig og familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.