Hvad giver man en 2 årig pige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

Alexander&Lærke

Fenja09 skriver:

Min datter bliver 2 år d. 1 Sep og på hendes ønskeliste står der bla.

Løbecykel

Dukke klapvogn

Dukkeseng

Tegnetavle

Bøger

Bondegård / Schleich dyr

Modellervoks/forme

Baby tusser ( fra 2 år)

Kæphest

Tror hun ønsker sig det meste til at lege med dukker, men vi giver hende enten et legekøkken eller et legehus.

/Fenja

tilbehør til dukke var måske en ide. Hun har pt kun en dukke vogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Alexander&Lærke

BabyMus skriver:

En MyLittleBettie dukke.

De kan bestilles på Facebook. Hun laver dem specielt til dig så ikke to dukker er ens. De er fantastiske!

tak må undersøges havd der er for noget

Anmeld

13. juli 2013

Alexander&Lærke

Christina A skriver:

Min søn bliver 2 år til september og han får en fischer price bondegård da det er et stort hit lige nu med little people serien for ham. Der er mange ting i serien også et hus med far, mor og børn som jo er oplagt til en pige. Lego duplo er også rigtig godt til de mindre børn.

Vil kigge på dukkehuset, duplo har vi masser af fra storebror vi har en god kammerat som arbejder ved lego så mange gave kommer derfra... 

Anmeld

13. juli 2013

Alexander&Lærke

LuLy skriver:

Min datter bliver 2 år her på onsdag og hun får et Teletubbies hus (hun er helt VILD med Teletubbies) og en duplo togbane. Udover det så elsker hun små biler, dukke og dukkevogn, legekøkken og plastik kopper, tallerkener og mad
Og farveblyanter Hvis vi havde plads så fik hun sådan et badebassin med en masse små plastikbolde i og en gyngehest

Tror også det Lærke er mest intesseret i, er køkken ting.  

Har fundet sådan en lille testel med cirkeline på, som jeg tror storebror skal give hende og så har min mor købt ikea køkkenet til hende.

Anmeld

13. juli 2013

Alexander&Lærke

foto på lærred skriver:

Min datter er lige blevet to år og her var hvad der lå i nogle af gaverne:

Soft stuf (bedste modelervoks hvis du spørger mig)

My first charks (små kridt med holdere på til små , til at tegne på jorden i  gården)

Hello Kitty + dyr i Duplo

Telt (sådan et halv telt hun kan sidde i, hvis det er for vamt i haven)

Brio barnevogn med dukke

scooter (de alm. blå/røde)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Den personlige collage, invitationer, wallstickers

De der kridt lyder smarte, hun elsker også at tegne, eller farve som hun selv siger.

Anmeld

14. juli 2013

lycly

Alexander&Lærke skriver:

Tror også det Lærke er mest intesseret i, er køkken ting.  

Har fundet sådan en lille testel med cirkeline på, som jeg tror storebror skal give hende og så har min mor købt ikea køkkenet til hende.

Det vil hun garanteret elske Julia elsker sit te stel og kan få mange timer til at gå med at holde teselskaber

Anmeld

14. juli 2013

Trouble

Alexander&Lærke skriver:

Min søde datter bliver 2 år den 23/7 så lige snart, vi ved bare overhoved ikke hvad vi skal give hende. Hun leger mest herhjemme med storebrors ting. 

Jeg ved at mine forældre giver hende et IKEA køkken. Og mine svigerforældre har givet hende en vogn til hendes traktor. 

Puha det er da svært.....

gode forslag modtages gerne...

Hvorfor tager du hende ikke med en tur i toysarus eller faetter br og hoerer hvad hun oensker sig? det havde jeg gjort 

Anmeld

17. juli 2013

lycly

Trouble skriver:

Hvorfor tager du hende ikke med en tur i toysarus eller faetter br og hoerer hvad hun oensker sig? det havde jeg gjort 

Man kan da ikke spørge en 2-årig i en legetøjsforretning hvad hun ønsker sig Det er total uoverskueligt og ligemeget hvad man finder frem vil hun da sige ja tak

Anmeld

19. juli 2013

Trouble

LuLy skriver:

Man kan da ikke spørge en 2-årig i en legetøjsforretning hvad hun ønsker sig Det er total uoverskueligt og ligemeget hvad man finder frem vil hun da sige ja tak

præcis! så ville hun blive glad ligemeget hvad

Anmeld

19. juli 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Trouble skriver:

Det gjorde jeg ved min søn da han fyldte 2sidste år. Han valgte en cars elbil til 2000 kr! Tro mig det gør jeg aldrig igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.